narciasz, Pan narciasz:)
V.L.Pinkley
2017-04-20 20:40:01 UTC
28.11.2016
Pani Basiu. Przepraszam
Obejrzałem film, który pozwolił zrozumieć to, czego nawet zrozumieć nie próbowałem. Sorry Basiu za obelgi z mojej strony pod twoim adresem. Nigdy więcej nie będę ciebie wyśmiewał.

narciasz 20.04.2017
te, Zwolan-pedale, i kilku innych ściepowych debili. Czy jesteś pewien, że żyjesz? I czy to na pewno jest twoja, niepowtarzalna, pełna zachwytów i awarii podróż, czy trwanie, bo jakoś trzeba dociągnąć ten wózek? A może odgrywasz tylko role na ściepie, który sobie fundujesz na obraz i podobieństwo postaci, którą chciałbyś być, ale nie jesteś głupi chuju?

Wnioski? Narciasz ma pamięć dobra, ale krótką:)

Linki źródłowe.
https://groups.google.com/forum/#!searchin/soc.culture.polish/narciasz$20przepraszam/soc.culture.polish/3EzDLFWj_X0/WVntiSHHCAAJ

https://groups.google.com/forum/#!topic/soc.culture.polish/a5_Xlhyocts
u2
2017-04-20 20:45:33 UTC
Post by V.L.Pinkley
Wnioski?
pedzik ma w sobie nieporównanie więcej hyde`a niż jekylla, typowa schiza:)