Władzy raz zdobytej nie oddamy
silvio balconetti
2017-04-15 12:26:50 UTC
"Partia pragnie władzy wyłącznie dla samej władzy. Nie obchodzi nas
dobro ludzkości; obchodzi nas wyłącznie władza. Nie bogactwa, luksusy,
długie życie lub szczęście, a tylko władza, czysta władza. Zaraz ci
wyjaśnię, co oznacza czysta władza. Otóż różnimy się od wszystkich
oligarchii przeszłości, ponieważ działamy całkowicie świadomie. Wszyscy
nasi poprzednicy, nawet ci najbardziej do nas podobni, byli tchórzami i
hipokrytami. Hitlerowcy w Niemczech i komuniści w Rosji stosowali metody
zbliżone do naszych, ale nigdy nie mieli dość odwagi, aby otwarcie
przyznać się do pobudek, które nimi kierują. Udawali, a może nawet w to
wierzyli, że sięgnęli po władzę wbrew sobie i będą ją dzierżyć tylko
przez krótki czas - że tuż za następnym zakrętem czeka raj, w którym
wszyscy staną się wolni i równi. My jesteśmy inni. Wiemy, że nikt nie
sięga po władzę z zamiarem jej oddania. Władza to nie środek do celu;
władza to cel".
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).
u2
2017-04-15 12:39:29 UTC
Hitlerowcy w Niemczech i komuniści w Rosji stosowali metody zbliżone do
naszych, ale nigdy nie mieli dość odwagi, aby otwarcie przyznać się do
pobudek, które nimi kierują.
oczywiście, bo kłamstwo i oszustwo była naczelną ich zasadą:)

2017-04-15 16:45:40 UTC
[...]
jedni i drudzy sterowani przez moskow

nie oszukasz nie wygrasz
u2
2017-04-15 17:19:13 UTC
Post by andal
Post by u2
[...]
to że wy mośki oszukujecie to od dawien dawna wiadomo:)

2017-04-15 12:48:45 UTC
Post by silvio balconetti
[...]
Pijesz do kogoś konkretnie? Np. do dwupartii w USA? ;-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Rok_1984
narciasz
"Zanim będzie lepiej musi być gorzej". Tak mówiła mi babcia gdy przyjebałem się młotkiem w palec.
u2
2017-04-15 16:10:43 UTC
Post by narciasz
"Zanim będzie lepiej musi być gorzej". Tak mówiła mi babcia gdy przyjebałem się młotkiem w palec.
niestety u pedzika jest coraz gorzej, rzuca mu się na resztki mózgu ten
młotek, tak że sam zamienia się w ten młotek i wali na oślep dokoła:)

V.L.Pinkley
2017-04-15 16:25:32 UTC
Post by narciasz
"Zanim będzie lepiej musi być gorzej". Tak mówiła mi babcia gdy przyjebałem się młotkiem w palec.
Słuszna uwaga, czyż Londyn nie spłonął w 4/5?

Nu ale za Kaczorów będzie co najwyżej małe ognisko.