Oddaj pieniądze dzieciom chorym!!!!!!!!!
2018-04-06 09:03:52 UTC
Politycy Platformy Obywatelskiej umieścili wizerunek o. Tadeusza Rydzyka na
ruchomym billboardzie. Umieszczono na nim napis: "Tadeusz Rydzyk wziął 94
mln zł dotacji. Wstyd, oddajcie kasę". Oprócz redemptorysty znalazły się
także podobizny ministrów, którzy otrzymali w sumie 2,1 mln złotych nagród
od premier Beaty Szydło.

Ojciec Rydzyk już zareagował na "konwój wstydu". "Atakowali i atakują nas
cały czas przeróżnymi kłamstwami, a najbardziej tym, jaki to rzekomo jestem
bogaty" - wyjaśnił w rozmowie z "Naszym Dziennikiem".

"Oni ciebie zabiją! A w jaki sposób?"

"To jest zwykłe kłamstwo. Wrogów Kościoła i wrogów Polski denerwuje to, że
mamy głos, na który oni nie mają wpływu" - wyjaśnił. Ojciec Rydzyk dodał, że
"oni chcą ludziom wmówić, że my, bracia, opływamy w luksusy kosztem naszych
darczyńców". I zaraz przytoczył pewną historię.

"Ostrzegał mnie przed tym szwajcarski ksiądz, który powiedział: 'Tadeusz,
oni ciebie zabiją!'. Zaskoczony tym zapytałem: 'A w jaki sposób?'. "Odbiorą
ci przez media dobre imię. Oni ci tego nie darują. Ja ich znam" -
wytłumaczył. Redemptorysta dokładnie wyliczył, ilu ataków doświadczył.

"Szkoda, że Polacy niszczą Polaków"

"Notujemy rocznie około trzech tysięcy takich wypowiedzi w różnych gazetach:
lokalnych, ogólnopolskich, zagranicznych. To się też przewija nawet w
pismach katolickich w Niemczech czy w Kanadzie lub Stanach Zjednoczonych,
ale impuls idzie z Polski. Oszczercy postępują wedle zasady: kłamcie,
kłamcie, a zawsze coś zostanie. Dlatego my się nie możemy poddawać" -
zdradził.

Szef Radia Maryja wyjaśnił, że "nie można zapominać, że duży wpływ na lewicę
ma także masoneria".

"To jest uderzenie we mnie, próba zniszczenia mojej osoby. Ale ja wiem, komu
służę: mam Pana Boga, Pana Jezusa, Matkę Bożą, Kościół, Polskę. Jest mi
jednak bardzo przykro. Szkoda, że Polacy niszczą Polaków. Z tego się cieszą
tylko nasi wrogowie" - zaznaczył.

Lulu
2h temu

Rydzyk mowi že on skromny jak Jezus , a zyje jak Poncjusz Pilat

mao
2h temu

Co tam Jezus , ubóstwu i skromności Rydzyka nie może dorównać nawet sam
Stwórca.

alex
2h temu

I jak Piłat skończy, chociaż powinien raczej jak Judasz. Jednak Judasz, w
przeciwieństwie do Rydzyka, był człowiekiem, sumienie go do samobójstwa
zmusiło. Rydzyka nie ma co zmusić.

Meg
2h temu

Oddaj pieniądze dzieciom chorym!!!!!!!!!

Bobo123
2h temu

Służy mamonie

aleluja i do przodu
13 min. temu

Ten szwajcarski ksiądz,co to nawija,też jest anonimowy jak ten bezdomny?

Ja
15 min. temu

Okrada ludzi z godnosci i z pieniedzy a polski road to kryje

Ja
16 min. temu

Zyje.jak oligarcha oszust

Złoty Cielec
17 min. temu

In Pecunia Veritas - nieprawdaż Ojcze Dyrektorze?

lolo
17 min. temu

Ciekawe gdzie się podział w 1986r. na pół roku w Austrii, co tam robił?
przechodził szkolenie na TW,czy siedział w kiciu?
Bytomir Szydera vel Dąs
2018-04-06 19:05:17 UTC
Pieprzysz boukunku tym razem.