The far right's on the rise in Britain
2017-04-15 17:29:05 UTC
https://twitter.com/patcondell/status/853181153397944320

Hreczecha
2017-04-15 19:56:58 UTC
https://twitter.com/patcondell/status/853181153397944320
Nie widze zadnego parlamentu. A te napisy odzwierciedlaja mentalnosc chrzesicjanskiej prawicy. Moglby by rownie dobrze trzymac je panie w moherowych beretach.
fatso
2017-04-16 11:19:39 UTC
Moja sekretarka-londynska Szkotka-pytala mnie przed laty, dlaczego mi nie przeszkadza islamski worek na kobiety. Odpowiedzialem by uzyla brytyjskiej logiki, pragmatyzmu tej rasy w podejsciu do problemu. Nie chcesz mahometan w Londynie, u siebie? To nie zmuszaj ich do mimikry, nie europeizuj na sile!
Kobiety obowiazkowo niech chodza w worku a ich samcy na sposob wymyslony przez Hitlera niechaj nosza opaski na ramieniu jak i zolte laty na plecach-tak by policjant wiedzial gdzie ma strzelac do terrorysty. po BREXIT przyjdzie PAKI_EXIT
ale to sie bedzie dziac powoli.