Wirusy i pierwotniaki przenikaja
silvio balconetti
2017-12-09 19:42:02 UTC
Do końca listopada w województwie śląskim zdarzyło się już 438
przypadków wirusowego zapalenia wątroby typu A. Niemal połowa to
zachorowania odnotowane przez sanepid w Sosnowcu. 414 chorych trafiło do
szpitali.
Jak wielka to liczba zachorowań, wskazuje fakt, że w ciągu ostatnich
pięciu lat odnotowano w sumie tylko 39 przypadków WZW A. Najwięcej – bo
16 – w 2012 roku. W zeszłym roku w całym województwie śląskim były tylko
trzy przypadki żółtaczki A. Teraz jest więc ich 150 razy więcej! Dlatego
specjaliści mówią o epidemii. Mimo upływu czasu i akcji informacyjnej
zaraza nie gaśnie.<
W piątek wieczorem grupa kilku nastolatków uzbrojonych w butelki i
noże wdarła się do kamienicy, w której mieszkają zagraniczni studenci.<
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).
narciasz
Polska! Jak i mnie ci całkiem obrzydła, gdzie w chuj wody święconej, a za mało mydła.
A. Filip
2017-12-09 19:52:55 UTC
Post by narciasz
Post by silvio balconetti
[...]
Żaden kapitalista nie zaczął sprzedawać Święconego Mydła? Hańba ;-)
--
A. Filip
A. Filip
2017-12-09 19:50:51 UTC
[...]