Poznałeś tajemnicę
2018-05-12 19:35:09 UTC
za wcześnie :

dużo za wcześnie :

Gwiazda szosy

Nikt nie weźmie mojego wozu
Będę się nim ścigał do upadłego
Nikt nie prześcignie mojego wozu
On pokona prędkość dźwięku
Oooh, to mordercza maszyna
Ma wszystko
Jak moc jazdy na wielkich grubych oponach
i wszystko

Kocham to i potrzebuję tego
Upuszczam krwi, tak, to dziki huragan
Dobrze, trzymaj się mocno
Jestem gwiazdą szosy

Nikt nie weźmie mojej dziewczyny
Zamierzam zatrzymać ją na zawsze
Nikt nie będzie miał mojej dziewczyny
Ona jest blisko mnie na każdym zakręcie
Oooh, ona jest jak maszyna śmiechu
Ona ma wszystko
Jak rozrzewniające usta kontrolujące ciało
i wszystko

Kocham ją, potrzebuję jej
Zasiewam ją
Tak, ona podnieca mnie
Dobrze, trzymaj się mocno
Jestem gwiazdą szosy

Nikt nie weźmie mojej głowy
Mam pęd wewnątrz umysłu
Nikt nie będzie kradł mojej głowy
Teraz gdy jestem znowu na drodze
Oooh, jestem znów w niebie, mam wszystko
Jakby poruszyć ziemię na otwartej drodze
i wszystko

Kocham go i potrzebuję go
Rozstawiam go (w wyścigach)
Osiem cylindrów całkiem moje
Dobrze, trzymaj się mocno
Jestem gwiazdą szosy

Upuszczam krwi
tak, to dziki huragan
Dobrze, trzymaj się mocno
Jestem gwiazdą szosy
Jestem gwiazdą szosy
Jestem gwiazdą szosy

2018-05-12 19:49:58 UTC
Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup

za wcześnie :

dużo za wcześnie :

http://youtu.be/Wr9ie2J2690