Izraelczycy wlala w pysk irancom
Toledano
2018-05-10 19:23:44 UTC
Nalepsza w Internecie polska grupa o Zydach milczy kiedy izraelczycy rozwalaja iranska maszyne wojenna w Syrii
brat_olin
2018-05-10 19:28:01 UTC
Post by Toledano
Nalepsza w Internecie polska grupa o Zydach milczy kiedy
izraelczycy rozwalaja iranska maszyne wojenna w Syrii
O, nasz sciepowy jeneral jest nazad, i to na Swieto Wniebowstapienia!
Symptomatyczne?

Toledano
2018-05-10 20:09:55 UTC
Post by Toledano
Nalepsza w Internecie polska grupa o Zydach milczy kiedy
izraelczycy rozwalaja iranska maszyne wojenna w Syrii
O, nasz sciepowy jeneral jest nazad, i to na Swieto Wniebowstapienia!
Symptomatyczne?
A co za nastepne zydowskie swieto obchodzicie dozencie?
BTW, bratku, temat byl inny. Nie zauwazyliscie, ze nasi bija waszych w pysk na odlew?
A. Filip
2018-05-10 23:02:58 UTC
Post by Toledano
Nalepsza w Internecie polska grupa o Zydach milczy kiedy izraelczycy
rozwalaja iranska maszyne wojenna w Syrii
<ironia> Kiedy Asad zostanie pokonany? W przyszłym miesiącu? </ironia>
j***@gmail.com
2018-05-12 10:30:56 UTC
To wcale nie jest zabawne. Asad może przy okazji wpierdol dostać - chociażby za to, że udostępnienia swoje bazy ajatollachom. Tylko że Żydki nie będą go uprzedzać na godzinę przed atakiem, jak robi to Trump.

JB
A. Filip
2018-05-12 10:54:43 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
Iran nie ma kogo poszczuć "zwrotnie" na Izrael?
Wszystko ma swoją cenę, czasem korzystną a czasem nie.

Ja nie znoszę dupków co najpierw odgrywają twardzieli a potem skamlą.
j***@gmail.com
2018-05-12 11:29:35 UTC
No ma - Hezbollahów w Libanie. Żydki tam wiadą i zrobią im z dupy garaż. Iran się wycofa i zacznie po cichu produkować nowe pokolenie terrorystów, więc za dwadzieścia lat sytuacja się powtórzy, za co płacić będzie cały świat, bo religia Holokaustu rozwija się świetnie.
:
Iran jest panstwem totalitarnym zarządzanym przez rady rewolucyjne. Bez radzieckiej pomocy nic takiego samorzutnie nie mogło powstać. Rewolucje żywią się własną bezkarnością. Jeśli małe państwo Izrael zada im upokarzające straty, ludzie w Teheranie wyjdą na ulice i brodatych chujów sowieckiego chowu powywieszają na latarniach.
Niech żyje wolny Iran!

JB
Zexon
2018-05-10 23:23:03 UTC
Post by Toledano
Nalepsza w Internecie polska grupa o Zydach milczy kiedy izraelczycy rozwalaja iranska maszyne wojenna w Syrii
Nie ciesz się tchórzliwy żydlaku Szczuron, to jest początek końca obstrzela.
Jedynie, co dobrze wychodzi żołdakom izraelski to strzelanie w plecy
dzieciom Palestyńskim, teraz będą się musieli zmierzyć z prawdziwym
przeciwnikiem. Czekam z wielką radością na zniknięcie z mapy świata
ścierwa obsrael.
Toledano
2018-05-11 02:12:07 UTC
Post by Zexon
Post by Toledano
[...]
Odezwal sie zawodowy szmalciarz, przedstawiciel walecznego polactwa.
Drop dead, suczka.
j***@gmail.com
2018-05-11 07:19:39 UTC
Możesz się tego nie doczekać. Choć Iran jest dużym krajem, to jednak rewolucja ajatollachow cofnęła ich technologicznie do średniowiecza. Mają na przykład ropę, a nie potrafią produkować z niej benzyny. Mają rakiety średniego zasięgu jeszcze na radzieckiej licencji, ale izraelska technika może spowodować, że im to będzie wybuchac na własnym terenie.
Ano zobaczymy, co z tego wyniknie... Bo może być tak, że po klęsce z małym państewkiem jakim jest Izrael, irańska rewolucja skompromituje się ostatecznie w oczach samych Irańczykow. Może wreszcie obalą ciemnogrodzki reżim ajatollachów rodem z GRU, a Iran powróci na drogę rozwoju zapoczątkowaną przez oświeconego szacha Rezę Pahlawiego? Wtedy wiele konfliktów na Bliskim Wschodzie mogłoby ulec wyciszeniu - wszak Żydzi i Persowie tradycyjnie byli zawsze w dobrych stosunkach (wyzwolenie z niewoli babilonskiej).

JB

JB

JB
j***@gmail.com
2018-05-11 07:35:11 UTC

JB
j***@gmail.com
2018-05-11 07:58:14 UTC
Szaron i Zexon - dwa wcielenia jednego trolla?

JB
Toledano
2018-05-11 21:02:50 UTC
V.L Pinki w dupie + bronek + Dąs = Jacek Bialy
narciasz
2018-05-11 21:09:24 UTC
W dniu piątek, 11 maja 2018 17:02:51 UTC-4 użytkownik Toledano napisał:
Żydy napierdalają Persów w Syrii:

https://fakty.tvn24.pl/fakty-z-zagranicy,61/wzrasta-napiecie-na-linii-izrael-iran,836373.html

aż miło patrzeć.

Gdzieżeś ty bywał Olek?
Toledano
2018-05-11 21:21:16 UTC
Post by narciasz
https://fakty.tvn24.pl/fakty-z-zagranicy,61/wzrasta-napiecie-na-linii-izrael-iran,836373.html
aż miło patrzeć.
Narabali persom drewna. Zobaczymy czy wypuszcza latawce, izraelscy piloci na to tylko czekaja.

Syria sie zstrzegla, ze oni nie mja nic wpolnego z atakiem na Golan. To bez ich wiedzy persowi zaczeli rabac.
fatso
2018-05-12 11:32:54 UTC
Ja tu widze pozytywna strone tej perskiej ruchawki.
Ichniejszy liberalny prezydent chcialby wydostac Iran z matni,
w jaka ten kraj wpedzil Chomeini. Nie moze bo sily konserwatywne
nie daja. Zniszczenie Israela to ich mantra, podobnie jak zwyciescy faszysci
generala Francisco Franko u konca wojny domowej w Hiszpanii.
Co zrobil Franco? Wyslal tzw blekitny legion na pomoc Hitlerowi, oczyscil Hiszpanie ze wscieklych psow. Psy wydechly w sniegu pod Stalingradem a Franco dlugo rzadzil krajem w ktorym zaprowadzil porzadek.
Twój przyjaciel Dąs
Sprytnie kombinujesz:)
j***@gmail.com
2018-05-12 19:22:53 UTC
"Siły konserwatywne"? Tam rządzi bezpieka rodem z GRU. Kiedy .chcą, mają premiera ortodoksa, a kiedy nadmiar pary trzeba wpuścić w gwizdek, wtedy pojawia się liberał i będzie rządził dotąd, dokąd nie zacznie za głośno gwizdać.

JB
u2
2018-05-12 19:24:43 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
UB
ntg

ntg
u2

2018-05-12 19:51:22 UTC
ntg

http://youtu.be/hLhN__oEHaw

Toledano
2018-05-12 19:38:25 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
Spierdalaj rzezniczy analfabeto staruszkom dupki zmywac.
ntg
u2

Toledano
2018-05-11 21:17:20 UTC
Post by Toledano
Nalepsza w Internecie polska grupa o Zydach milczy kiedy izraelczycy rozwalaja iranska maszyne wojenna w Syrii
Wiekszosc czasu Chile to wakacje, a jestem stale dojezdzajacym konsultantem w Peru. Myslalem, ze przy okazji podciagne hiszpanski, ale miejscowi wola English.
Co sie dzieje w Ontario, Edku? Dalej stara niewiasta premierowa rzadzi?
Zdrowko

Olek
narciasz
2018-05-12 13:29:19 UTC
Post by Toledano
[...]
Tę starą lesbe wypierdolą w nadchodzących wyborach.
W Ontario (na pn. nie-e. W Timmins dziś rano było minus 5 i leży tam jeszcze metr śniegu) u mnie na wsi wiosna!
u2
2018-05-12 13:52:02 UTC

2018-05-12 16:03:12 UTC
ntg