Terror w Paryzu
2018-05-12 20:22:53 UTC
***@TomHae:
"BREAKING NEWS --- Knife attack in Paris at 21:00 CET
- Rue Monsigny (2nd arrondissement)
- One fatal victim; eight wounded
- Police have killed the attacker"

Czy napastnik to usual suspect?

2018-05-12 20:39:19 UTC
"BREAKING NEWS --- Knife attack in Paris at 21:00 CET
- Rue Monsigny (2nd arrondissement)
- One fatal victim; eight wounded
- Police have killed the attacker"
Czy napastnik to usual suspect?
Najpóźniej jutro się dowiesz. Ponieważ ostatnio było paru innych niż
tradycyjnie obstawiani to można poczekać kilka/kilkanaście godzin
żeby się nie wyrywać jak Filip z Konopi.

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-44096595
Two dead in Paris knife attack ; 12 May 2018
brat_olin
2018-05-12 20:59:56 UTC
[...]
paru innych niz tradycyjnie obstawiani to można poczekać
kilka/kilkanaście godzin żeby się nie wyrywać jak
Filip z Konopi.
Tych "paru innych" wczesniej "obstawianych" to wciaz wydaja
sie wykonawcami klasycznych ISIS operations w imie religii
pokoju. Mowie tu o masakrze w Las Vegas, gdzie nic nie wiadomo
o rzekomym wykonawcy, ale i w Munster, gdzie "Jens R." nie jest
z nazwiska nazwany (w miesiac po masakrze!). Im wiecej
niedopowiedzen ze strony oficjeli, tym bardziej sprawa
staje sie jasna. Przepraszam, ze ja tak LOGICZNIE!

John_Smith
2018-05-12 22:55:36 UTC
[...]
Od pewnego czasu, mozna odniesc takie wrazenie...

ps:
Z***@hotmail.com
2018-05-13 00:16:59 UTC
On Sat, 12 May 2018 13:59:56 -0700 (PDT), brat_olin
[...]
Tutaj jeszcze jeden przyklad klasycznej ISIS operacji:
http://nczas.com/2018/03/05/brutalnie-zamordowal-zone-oskalpowal-zwloki-i-wycial-jej-napis-na-czole-potem-wysadzil-budynek-nowe-szczegoly-wybuchu-w-kamienicy-w-poznaniu/

zalek
Andrew Karts
2018-05-13 00:36:49 UTC
To racja, panie Zalku. Ale pan uwaza, ze jeszcze jedna choroba wiecej nam nie zaszkodzi? Wszak oryginalnie importowana, a potem tylko zaczyna byc wlasna.
Z***@hotmail.com
2018-05-13 00:20:52 UTC
[...]
Wikipedia klamie! Prawdziwe nazwisko Jens Alexander Rüther na pewno
jest Ahmed Majnoon:
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_M%C3%BCnster_attack

Przepraszam, ze ja tak LOGICZNIE!

zalek
Jakub A. Krzewicki
2018-05-13 02:33:51 UTC
[...]
Mogą być z innych motywacji. Daesh pokazał wzorzec zbydlęcenia, którego naśladowca nie musi być z wyznania wahabitą ani nawet muzułmaninem.
Czyli wykręcił bezpieczniki, które m.in. ustawiła na zachowaniu ludów
cywilizowanych mandala Kalaczakry.
Piotr
2018-05-13 02:44:38 UTC
[...]
jak to nie wiadomo? Przeciez prof. Kleczkowski ze Szwecji, powolujac na website reprezentujacy "religijny syjonizm", oglosil ze morderca z Las Vegas to internetowy mem "Samir al-Hajib' i pewien siebie szydzil z CNN ze ukrywa te prawde:

"Prosze ogladac CNN, na pewno juz to tam podali."
bratolin8

Klasyka!
===
2018-05-13 08:17:01 UTC
Post by brat_olin
Two dead in Paris knife attack ; 12 May 2018
https://www.9news.com.au/world/2018/05/13/06/46/paris-france-knife-attack-terror-crime-police
Post by A. Filip
Knife-wielding Russian man heard yelling 'Allahu akbar' before central Paris terror attack
4:10pm May 13, 2018
… The attacker is believed to be a 21-year-old Russian man born in
Chechnya, according to a judicial source …
2018-05-13 09:19:44 UTC
Znaczy sie Czeczen a nie jakis "Rosjanin".
To zupelnie inna para kaloszy
A. Filip
2018-05-13 11:38:45 UTC
Znaczy sie Czeczen a nie jakis "Rosjanin".
To zupelnie inna para kaloszy
Jednym ze znaczeń słowa polak jest "obywatel RP".
Jednym ze znaczeń słowa rosjanin jest "obywatel/stały-mieszkaniec Federacji Rosyjskiej".

Zresztą to był Francuz (obywatel Francji). A dla Putinistanu to niezła
gratka dla zmniejszania sympatii dla "Wolnych Czeczenów" o ile tylko
ruscy nie przegną pały.

https://www.reuters.com/article/us-france-security-attacker/paris-knife-attacker-was-french-citizen-born-in-chechnya-sources-idUSKCN1IE07A
Post by fatso
May 13, 2018 / 8:09 AM / Updated 2 hours ago
Paris knife attacker was French citizen born in Chechnya: sources
PARIS (Reuters) - A knife attacker who killed a 29-year-old man in
Paris on Saturday night was *a French citizen* born in Russia’s Chechnya
region in 1997, judicial sources said on Sunday. …
The attack was one of a succession in France in which more than 240
people have died since January 2015, …
fatso
2018-05-13 12:00:41 UTC
W Kacapii sa dwa rozrozniaje slowa: Russkoj-znaczy sie etniczny Rosjanin
oraz slowo Rossijanin. To ostatnie denominuje poddanych Imperium, czesto nie-rosyjskiego pochodzenia. Moj dziadek, lekarz i podpulkownik wojsk caratu, litchnoj dvorianin i niewatpliwy carski lojalista, bylby sie niewatpliwie oburzyl gdyby go nazwac ruskiem-kacapem. Byl lojalista-Polakiem a jego brat Alexander, co sie skiepscil przyjmujac prawoslawie, zostal odrzucony przez rodzine. Dzis jego prawnuk, skacapialy Robak, biega za aktorzyne w moskiewskich teatrach. Gral w znanym filmie pt Geograf co ukradl globus.Mimo ze z ryja mnie podobny bardzo to juz niestety co jedynie kacapska swinia.
j***@gmail.com
2018-05-13 12:30:34 UTC
--- Znaczy sie Czeczen a nie jakis "Rosjanin".
To zupelnie inna para kaloszy ---

Czeczenia Kadyrowa, to rosyjska fabryka terrorystów. Ludzie Kadyrowa są dzisiaj wszędzie - szkolą najemników ISIS, walczą w Donbasie i podkladają bomby po obu stronach Atlantyku. Nie zdziwię się, gdy znajdą takich w Indonezji lub gdzieś nad jeziorem Czad.

JB
fatso
Mowi sie, ze Ramzan Kadyrov pobiera haracz od Putina jak to drzewiej bywalo w Rusi. W zamian morduje u siebie tych Czeczenow co by chcieli zepsuc interes a haracz zuzyl przytomnie na piekna odbudowe miasta Grozny. Jego assasini jak tez to drzewiej bywalo, potrafia siegnac wrogow Putina i blisko(Niemcov) i daleko.
j***@gmail.com
2018-05-13 19:16:28 UTC
Ludzie od mokrej roboty, ale przynajmniej wiadomo... Natomiast ciekawa jest sprawa innego czeczeńskiego watażki, niejakiego Basajewa, który wysunął się na pierwszy plan 'wojny z Rosją' akurat wtedy gdy Rosją zaczął rządzić Putin.
Być może pijaczyna Jelcyn dlatego nie mógł wygrać wojny z Czeczenami, że po prostu nie potrafił tam instalować swoich ludzi? Co innego stary kagiebowiec Putin - na terenach posowieckich czuje się jak rekin. Ale na szczęście Związek Sowiecki to jeszcze nie cały świat.

JB
A. Filip
2018-05-13 19:23:23 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
Na szczęście Syria to nie cały świat?
j***@gmail.com
2018-05-13 22:56:13 UTC
Jak narazie, to jeszcze Związek Sowiecki - takie peryferia sowietów, jakimi były Bałkany. Na pohybel sowietom!

JB

Hreczecha
2018-05-13 02:38:19 UTC
"BREAKING NEWS --- Knife attack in Paris at 21:00 CET
- Rue Monsigny (2nd arrondissement)
- One fatal victim; eight wounded
- Police have killed the attacker"
Czy napastnik to usual suspect?
Krzyczal Allah Akbar. A policjnatom oswiadczyl, ze albo on ich zabije, albo oni jego. Wiec to wyglada na cos, co w USA nazywa sie "suicide by cop."
Marek Hlasko opisal cos takiego w jednym ze swoich opowiadan z Izraela.