filo semickie lobby (1)
i***@lycos.com
2006-01-15 08:45:22 UTC
Skad to wszystko mozesz pan wiedziec, kiedys wowczas byl zupelnie
malutki? I dlaczego pan wierzesz wszystko jednemu Zydowi Grudzinskiemu
a nie wierzysz nic Zydowi Grossowi? Jest to napewno smieszne lecz nie
wiem czy moralne.
Post by QUARK
Moja rodzine powywozono w 1940 r. na Syberie.
Rowniez wielu znajomych rodziny.
Wszedzie powtarza sie to samo: milicja zydowska terroryzowala Polakow i
wspolpracowala z NKWD. O Polakach, czlonkach milicji, ani slowa.
Oczywiscie, mogly byc wyjatki.
Byly rowniez milicje bialoruskie.
Jest zreszta ksiazka napisana przez Zyda, Herlinga Grudzinskiego, 'Inny
Swiat'.
Grudzinski zlamuje rece nad rola jaka odegrali Zydzi na okupowanych
przez sowietow terenach.
Opisuje zydowskie milicje.
Konstatuje tez zydowskie zdumienie, kiedy na koncu, po wykonaniu
brudnej robotu, zydowscy milicjanci
znalezli sie w sytuacji wlasnych ofiar --- aresztowani, zapakowani do
wagonow i wyslani do Gulagu.
I jak tu sie nie smiac???
To tak wlasnie, moralnie i smiesznie, jak wykrety Wasnera, DeBila
scp-y.
Jeszcze jedna swinia, ktora minela sie ze swoja okazja.
s.b.
-------------zalosny jest ten tekst DeBila---------------
Nie bardzo rozumiem po co Pan cytuje ten artykul, gdyz ja wierze
zapewnieniem Strzembosza ze Polacy i Zydzi wspolpracowali z sowietami
i ze Zydzi "przelepszyli" Polakow w tej wspolpracy. Pan tez wierzy ze
Zydzi razem z Polakami pomagali sowietom?
Zalek
Zalek Bloom
2006-01-15 17:04:19 UTC
Post by marek kos
Post by Zalek Bloom
No, niech Panu bedzie - ja jestem psem a Pan moim psim ogonem. Mam
nadzieje ze Panska Szanowna Malzonka jest mniej uczulona na psie
ogony.
Tego nie wiem, temat jakos nigdy nie pojawil sie w rozmowach
miedzy nami, ale jezeli chce pan i to wiedziec, to prosze przyslac
swoj psi ogon poczta, a ja obiecuje zapytac. Moze jakos wytrzyma
pan kilka dni bez biegania w koleczko, ale co na to powiedzialaby
panska Szanowna Malzonka widzac pana w lozku bez ogona ?
Post by Zalek Bloom
Hm, a wiec nie wierzy Pan Strzemboszowi ktory pisze w cytowanym przez
Jezeli cytuje jakis artykul, to jestem swiadomy co zostalo w nim
napisane, ale nie widze potrzeby ponownego tlumaczenia panu
czegos co zostalo napisane bardzo jasno i wyraznie. Ten chorazy
ktory sie tutaj placze pod nogami to jakis pana kuzyn, czy moze
obaj ukonczyliscie w Izraelu ten sam kurs przysposobienia
obronnego dla cwiercinteligentow ?
A teraz kiedy juz okopal sie pan gleboko na swojej pozycji wierzacego
w cytaty, sprawdzmy sobie ile ten panski bury kot tak naprawde jest
Cytat nr.1
"Every chief, every Gestapo department, has its own Jewish agents."
[...]
Post by marek kos
Smialo panie Wasner, prosze sie podpisac i jezeli naprawde pan w
to wierzy - to Wieslaw 2006 murowany - bedzie pan pierwszym
Prawdziwym Zydowskim Patriota w s.c.p, ktory potwierdzi ze Zydzi
aktywnie wspolpracowali z III Rzesza.
Mam nadzieje ze dotrzyma Pan slowa i zaproponuje Pan moja kadydature
do Wieslawa 2006 - ale w innej kategorji, gdyz wcale nie uwazam sie za
Zydowskiego Prawdziwego Patriote.
Tak, wierze Ringelblumowi ( nie tylko on o tym pisal, wielu zydowskich
historykow o tym pisze) ze byli Zydzi ktorzy wspolpracowali z Niemcami
i byli Zydzi ktorzy wspolpracowali z sowietami.

A teraz Panska kolej na "spowiedz" - czy wierzy Pan zapewnieniom
Strzembosza w artykule ktory Pan sam zacytowal ze byli Polacy ktorzy
razem z Zydami wspolpracowali z sowietami?
A co Pan mysli o liscie Wildstaina? Czy ta lista jest dowodem ze Polak
na Polaka komunie donosil, czy moze jest to inny zydowski spisek
szkalowania Polakow?

Zalek
Zalek Bloom
2006-01-15 17:08:11 UTC
Post by QUARK
[...]
Ale dlaczego Pan narzeka - przeciez komuna wynagrodzila Pana za
cierpienia Panskiej rodziny zezwalajac w 1966 roku na wyjazd do
Londynu, pomimo ze byl Pan oficerem LWP. Wiekszosc Polakow nawet
pomarzyc takim wyjezdzie nie mogla.

Zalek
< Poprzednia strona
Strona 3 z 3