Aleksander Jabłonowski ostro pod ambasadą Izraela
2017-05-15 18:00:51 UTC

2017-05-15 18:07:52 UTC
Post by boukun
http://youtu.be/G2KsYFMAlMA
to jakiś kolejny żydek komuszek ?:)

2017-05-15 18:41:04 UTC
Post by boukun
http://youtu.be/G2KsYFMAlMA
to jakiś kolejny żydek komuszek ?:)

---------------------------

Nie, te zostały w PiSie :)

2017-05-15 19:00:34 UTC
Nie
a-ha czyli żydek z nie:)

Hreczecha
2017-05-16 19:01:13 UTC
Post by boukun
http://youtu.be/G2KsYFMAlMA
boukun
Cos mnie zaciekawilo. Facet twierdzi, ze Polska jest homogeniczna, i ze to jest dobre. Wiec w czym mu przeszkdza dazenie Izraela do hmogenicznosci?
A. Filip
2017-05-16 19:17:09 UTC
Post by Hreczecha
Post by boukun
[...]
Każde dążenie do homogeniczności jest dobre bez względu na metody?
2017-05-16 19:51:17 UTC
Każde dążenie do homogeniczności jest dobre bez względu na metody?
tak jak serek homogenizowany i homo-wiadomo-co:)))))))

jeneral od infanterii
2017-05-16 19:51:25 UTC
Post by Hreczecha
Post by boukun
[...]
Polskie metody zwlaszcza polonizacja apartheidu stosowana w okresie miedzywojennym w stosunku do mniejszosci narodowych jest dodna podziwu :-))))))))

I coz Jablonski czy jak mu tam nagle taki propalestynski kiedy nie chce w Polsce uciekinierow z Syrii?
u2
2017-05-16 19:57:09 UTC
Post by jeneral od infanterii
Polskie metody zwlaszcza polonizacja apartheidu stosowana w okresie miedzywojennym w stosunku do mniejszosci narodowych jest dodna podziwu
wiadomo że najlepszy apart-hajd to w RPA, gdzie się szkoliłeś w
nienawiści srałku i w usraelu:)))))))))))

2017-05-16 20:09:09 UTC
Post by boukun
[...]

Jemu przeszkadza dążenie Żydów do "homogeniczności" na wszystkich
kontynentach globu ziemskiego :)

2017-05-16 20:13:55 UTC
Post by boukun
Jemu przeszkadza dążenie Żydów do "homogeniczności" na wszystkich
kontynentach globu ziemskiego
w rosji też ?:)

2017-05-16 20:20:23 UTC
Post by boukun
Jemu przeszkadza dążenie Żydów do "homogeniczności" na wszystkich
kontynentach globu ziemskiego
w rosji też ?:)
------------------------------

Przede wszystkim koncentruje się na Polsce... :)

2017-05-16 20:23:25 UTC
Post by boukun
Przede wszystkim koncentruje się na Polsce
warto jednak przeanalizować żydoskich oligarchów u boku uti-puti:)

Hreczecha
A dlaczego akurat w Polsce?
u2
2017-05-16 20:42:31 UTC
Post by Hreczecha
A dlaczego akurat w Polsce?
no właśnie, niech się zajmuje swoimi żydoskimi ziomkami w kacaplandzie:)

2017-05-16 21:01:37 UTC
Post by boukun
[...]

Bo tu jest nasz dom, bo tu jest zagrożenie, tak jak mówi Sawczenko... że 2%
mniejszości rządzi 98% większości...

2017-05-16 21:39:25 UTC
Post by boukun
Bo tu jest nasz dom
wasz dom to w usraelu zbuku:)

Hreczecha
It ta 98-o procentowa wiekszosc wciaz glosuje na owoa dwupreocentowa mniejszosc. Ty nie jestes najlepszego zdania o inteligencji Polakow.
boukun
2017-05-17 06:06:02 UTC
Post by Hreczecha
Post by u2
Post by boukun
[...]
------------------------------------

Są omotani przez tych banksterów, są głupi, co widać chociażby tu na grupie
u różnych tłóków... :)
No niestety, większość jest głupia i dlatego biedna....

2017-05-17 08:54:42 UTC
Post by boukun
No niestety, większość jest głupia i dlatego biedna
ale nie ty zbuku, ty zbuku nakradłeś i się wypasłeś:)

2017-05-17 19:10:27 UTC
ale jednak za glupi zeby zbudowac drugi PRL
boukun
2017-05-17 19:11:27 UTC
Post by boukun
No niestety, większość jest głupia i dlatego biedna
ale nie ty zbuku, ty zbuku nakradłeś i się wypasłeś:)
ale jednak za glupi zeby zbudowac drugi PRL

Z głupcami się nie da :)

tam w Swidnicy juz nie ma zadnych ruskich moskow ?
u2
2017-05-17 22:28:16 UTC
Post by andal
tam w Swidnicy juz nie ma zadnych ruskich moskow ?
jest zbuku i jego rodzinka:)