Rozczarowanie
Discussion:
Rozczarowanie
(Wiadomość utworzona zbyt dawno temu. Odpowiedź niemożliwa.)
sylvio
2018-01-10 21:39:36 UTC
Permalink
Raw Message
Wyrecze kolegow, ktorzy z wiadomych wzgledow nie moga wyrazic swego oburzenia lub rozczarowania kolejna rekonstrukcja.
Dobrze, ze paru partaczy, psujow i nieudacznikow odeszlo, jednak nie wszyscy. Ale dlaczego tak obsadzono osierocone resorty? Ministerstwo zdrowia powinno dostac kompetentnego ministra, czyli pana Antoniego. :-) A srodowiskiem mogl sie zajac pan Gowin, umysl renesansowy, filozof. Od nauki mogl byc pan Mariusz. Ten lysy, nie wiem jak sie wabi, pasuje do policji, choc w nastepnym rozdaniu moze pojsc i do wojska, albo odwrotnie. :-) Ktoryms z tych resortow silowych moglaby zajac sie biedula z broszka. Ona zna sie na wszystkim, etnologii, ornitologii, laryngologii itp. A wiec moze wojsko. U nas jest przeciez Uli i jakos sobie radzi. ;-) Ten od carycy ze Szczecina powinien pojsc na cyfryzacje i informatyke. Facet ma leb i na pewno rozne ustrojstwa potrafi wlaczac i obslugiwac.
u2
2018-01-10 21:42:21 UTC
Permalink
Raw Message
Post by sylvio
Wyrecze kolegow, ktorzy z wiadomych wzgledow nie moga wyrazic swego oburzenia lub rozczarowania kolejna rekonstrukcja.
Dobrze, ze paru partaczy, psujow i nieudacznikow odeszlo, jednak nie wszyscy.
ano, minister Zorro pozostał, ten najważniejszy, i to syfka boli, tak
boli, że jurgiełtu mu nie wypłacą jak skutecznie nie zadziała, aby
usunąć ministra Zorro:)
--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa,
Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".
Irytujacy Irygator vel Karbonylek
2018-01-10 22:53:32 UTC
Permalink
Raw Message
Post by sylvio
Wyrecze kolegow, ktorzy z wiadomych wzgledow nie moga wyrazic swego oburzenia lub rozczarowania kolejna rekonstrukcja.
Zdania są podzielone.
Jedni woleli Antka i Waszcza, drudzy chcą mniej bojowych, a bardziej ugodowych.


Dla elektoratu pisoskiego takie zmiany są tylko mąceniem wody.
Osad z czasem osiądzie, ale do tego czasu pić się nie da.
Kryśka mordę drze na lewaków, Gadoski nadaje na Czaputowicza który podobno
znał samego Geremka. Łopozycja całuje rączki i nóżki Dudełowi za zmiany.

Na dwoje babka wróżyła.
u2
2018-01-10 22:54:54 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Dla elektoratu pisoskiego takie zmiany są tylko mąceniem wody.
nic nie wiesz o elektoracie Antka, ty głosowałeś na Schettino:)
--
General Skalski o zydach w UB :

"Rozanski, Zyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerowa,
Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o zydach :

"Zydow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
wybranym. Czuja sie oni upowaznieni do interpretowania wszystkiego,
takze doktryny katolickiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
poddane ich krytyce - za malo, ze zle, ze zbyt malo ofiarnie. W moim
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Zydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antysemita',
'antysemicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
usiluja niszczyc innych, gdy brakuje argumentow merytorycznych. To oni
tworza mowe nienawisci".
Piotr
2018-01-11 21:42:44 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Post by sylvio
Wyrecze kolegow, ktorzy z wiadomych wzgledow nie moga wyrazic swego oburzenia lub rozczarowania kolejna rekonstrukcja.
Zdania są podzielone.
Jedni woleli Antka i Waszcza, drudzy chcą mniej bojowych, a bardziej ugodowych.
Dla elektoratu pisoskiego takie zmiany są tylko mąceniem wody.
Osad z czasem osiądzie, ale do tego czasu pić się nie da.
Kryśka mordę drze na lewaków, Gadoski nadaje na Czaputowicza który podobno
znał samego Geremka. Łopozycja całuje rączki i nóżki Dudełowi za zmiany.
a to czemu? Przeciez o wszystkim decyduje Pierwszy Prezes Partii. To tak jakby dzgniety nozem obrazal sie na noz, a nie na dzgajacego.

Duda to fall guy, "a patsy" - aby twardy elektorat mogl wyladowac swoje niezadowolenie na kims - jesli wyladuje na jedno-kadencyjnej kukielce,
to nie na Prezesie. "Pay no attention to that man behind the curtain" ... ;-)

Piotr
John_Smith
2018-01-11 21:57:49 UTC
Permalink
Raw Message
Post by Piotr
Post by Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Post by sylvio
Wyrecze kolegow, ktorzy z wiadomych wzgledow nie moga wyrazic swego oburzenia lub rozczarowania kolejna rekonstrukcja.
Zdania są podzielone.
Jedni woleli Antka i Waszcza, drudzy chcą mniej bojowych, a bardziej ugodowych.
Dla elektoratu pisoskiego takie zmiany są tylko mąceniem wody.
Osad z czasem osiądzie, ale do tego czasu pić się nie da.
Kryśka mordę drze na lewaków, Gadoski nadaje na Czaputowicza który podobno
znał samego Geremka. Łopozycja całuje rączki i nóżki Dudełowi za zmiany.
a to czemu? Przeciez o wszystkim decyduje Pierwszy Prezes Partii. To tak jakby dzgniety nozem obrazal sie na noz, a nie na dzgajacego.
Duda to fall guy, "a patsy" - aby twardy elektorat mogl wyladowac swoje niezadowolenie na kims - jesli wyladuje na jedno-kadencyjnej kukielce,
to nie na Prezesie. "Pay no attention to that man behind the curtain" ... ;-)
sluszna uwaga... mogl bys byc doradca totalnej opozycji...
John_Smith
2018-01-11 02:13:36 UTC
Permalink
Raw Message
Post by sylvio
Wyrecze kolegow, ktorzy z wiadomych wzgledow nie moga wyrazic swego oburzenia lub rozczarowania kolejna rekonstrukcja.
Dobrze, ze paru partaczy, psujow i nieudacznikow odeszlo, jednak nie wszyscy. Ale dlaczego tak obsadzono osierocone resorty? Ministerstwo zdrowia powinno dostac kompetentnego ministra, czyli pana Antoniego. :-) A srodowiskiem mogl sie zajac pan Gowin, umysl renesansowy, filozof. Od nauki mogl byc pan Mariusz. Ten lysy, nie wiem jak sie wabi, pasuje do policji, choc w nastepnym rozdaniu moze pojsc i do wojska, albo odwrotnie. :-) Ktoryms z tych resortow silowych moglaby zajac sie biedula z broszka. Ona zna sie na wszystkim, etnologii, ornitologii, laryngologii itp. A wiec moze wojsko. U nas jest przeciez Uli i jakos sobie radzi. ;-) Ten od carycy ze Szczecina powinien pojsc na cyfryzacje i informatyke. Facet ma leb i na pewno rozne ustrojstwa potrafi wlaczac i obslugiwac.
Aaa, tam nie moga... Moze, nie moga sie nadziwic?

ps: popatrzco sie stalo w totalnej opozycji, to zrozumiesz te cisze.
Irytujacy Irygator vel Karbonylek
2018-01-11 22:48:15 UTC
Permalink
Raw Message
Post by sylvio
Wyrecze kolegow, ktorzy z wiadomych wzgledow nie moga wyrazic swego oburzenia lub rozczarowania kolejna rekonstrukcja.
U niemca dokładnie policzyli i wyszło im, że ci którzy nawoływali do
brania imigrantów, wcale ich nie zatrudnili.
https://twitter.com/nazimno_/status/909346301296484353

Niepokoimy się.

Loading...