I to Kiszczak obalił komunizm
2018-03-13 10:56:30 UTC
Przypomnijmy, że na postawie ustawy generał, w przeszłości członek Wojskowej
Rady Ocalenia Narodowego Czesław Kiszczak może zostać zdegradowany do
stopnia szeregowca. - Mój mąż był polskim bohaterem i patriotą i służył
takiej Polsce, jaka była, bo innej nie było. I to Kiszczak obalił komunizm.
On ma wiele zasług dla Polski, jest twórcą zmian! - tłumaczyła Maria
Kiszczak.

Dodała, że ustawę ocenia "bardzo krytycznie". - Mój mąż nie zasługuje na
takie traktowanie. Jest mi przykro, że rządzący robią takie rzeczy po
śmierci mojego męża - powiedziała wdowa po generale.

https://wiadomosci.wp.pl/maria-kiszczak-glosowala-na-pis-to-byl-ostatni-raz-6229680847701633a

obywatel
3h temu

Odebrac dyplomy uczelni decydentom obecnej wladzy.Jak wszystko odbieracie
stopnie wojskowe niewazne to oddajcie dyplomy uczelni ktore skonczyliscie za
j***@gmail.com
2018-03-13 13:57:06 UTC
A niby komu mają te dyplomy oddać? Wdowie po Kiszczaku? Przecie to nie ona wykładała na tych politechnikach i uniwersytetach, tylko profesorowie, którzy swoje dyplomy mogli porobić jeszcze przed wojną!
Mój pradziadek miał za cara licencję na dorożkę i jeździł na nią w wolnej Polsce, choć cara ukatrupił Polak (Jurowski się nazywał).

JB