Atakuja polskiego historyka z IPN broniacego Polakow!
Z***@hotmail.com
2017-10-09 11:26:58 UTC
http://www.polskatimes.pl/historia/a/historyk-ipn-z-lublina-po-agresji-niemiec-sytuacja-zydow-nie-wygladala-bardzo-zle,12531702/?najstarsze

Historyk IPN z Lublina: Po agresji Niemiec sytuacja Zydów nie
wygladala bardzo zle

„Po agresji Niemiec na Polske sytuacja Zydów nie wygladala bardzo zle”
– napisal historyk IPN na lamach tygodnika „Gazeta Polska”. - Ta
ignorancja jest porazajaca – komentuje badacz zaglady Zydów.
Kontrowersyjna teza ukazala w artykule pt. „Swiat patrzy i milczy” w
ostatniej „Gazecie Polskiej”. Jej autorem jest dr hab. Tomasz Panfil,
który pelni obowiazki naczelnika Oddzialowego Biura Edukacji Narodowej
IPN w Lublinie i wyklada na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. „Po
agresji Niemiec na Polske sytuacja Zydów nie wygladala bardzo zle.
Wprawdzie wladze okupacyjne objely ich nakazem pracy, nakazaly
noszenie opasek z gwiazda Dawida, obciazyly poteznymi podatkami,
rozpoczely wyznaczanie stref tylko dla Zydów, ale jednoczesnie
zezwolily na tworzenie judenratów, czyli organów samorzadu” - pisze
Panfil.
[...]
u2
2017-10-09 11:36:02 UTC
Post by Z***@hotmail.com
Historyk IPN z Lublina: Po agresji Niemiec sytuacja Zydów nie
wygladala bardzo zle
oczywiście srałek neguje fakt, że sytuacja żydów pogorszyła się dopiero
po wojnie mitycznych nazistów z mitycznymi komunistami, a de facto
żydobolszewią:)

2017-10-09 11:51:33 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]
A Niemcy fizyczną eksterminację Żydów rozpoczęli już 1939? AFAIR
rozpoczęła się po napaści na ZSRR/sowietów na terenach świeżo przejętych.
Perfidni Niemcy nie wrzucili Żydowskiej Żaby (w okupowanej Polsce) od
razu do wrzątku, grzali wodę z Żydowską żabą w środku ponad dwa lata.

To co facet napisał jest "niepoprawne politycznie", ale jako tako
uzasadnione faktami i jeśli nie ma prawa być "opinią mniejszości"
to trzeba wprowadzić cenzurę _formalnie_.