W Niemczech rośnie przekonanie
2017-12-04 19:40:36 UTC
Nic madrzejszego juz dzisiaj nie przeczytacie:

Gutab ن‏ @BatugWojciech:
"W Niemczech rośnie przekonanie, że Niemcy muszą
odnowić Europę. Takie przekonanie pojawia się co
2-3 pokolenia od 1000 lat."

2017-12-04 20:09:06 UTC
"W Niemczech rośnie przekonanie, że Niemcy muszą
odnowić Europę. Takie przekonanie pojawia się co
2-3 pokolenia od 1000 lat."
bzdura:)

2017-12-04 20:37:22 UTC
"W Niemczech rośnie przekonanie, że Niemcy muszą
odnowić Europę. Takie przekonanie pojawia się co
2-3 pokolenia od 1000 lat."
bzdura:)
Oczywiście że bzdura. Ostatnio chodziło o odnawianie świata.
No przecież taki Rommel ugruntował swoją sławę *w Afryce*.
Cóż za karygodna nieznajomość historii!
j***@gmail.com
2017-12-05 00:06:41 UTC
No przecież już odnowili, czyli spieprzyli Europę, ale być może tego jeszcze nie chcą widzieć.
Do zobaczenia za tysiąc lat!