Sedziowie wciaz moga sobie spiewac :-)))
Add Reply
Taras Bulba
2018-07-11 05:23:18 UTC
Za GW:

Polska to piękny kraj. Jestem za stary, by być sędzią - powiedział podczas koncertu w Warszawie 74-letni wokalista The Rolling Stones Mick Jagger. Czyżby pomógł apel Lecha Wałęsy?

Po tych słowach, wypowiedzianych po polsku po hicie "Honky Tonk Women", na stadionie wybuchła owacja. Po niej Jagger dodał: - Ale jestem wciąż młody, by śpiewać.
narciasz
2018-07-11 11:53:09 UTC
te, debil! - jak widać - wciąż wpierdalasz kit z okien klęczaka. Smacznego debilu!
Silvio Balconetti
2018-07-11 13:16:40 UTC
Post by Taras Bulba
[...]
Dobrze, ze robisz sobie przerwy na refleksje, odpoczynek i rozrywki.
Mnie to sie ostatnio rowniez zdarza, bo gdzies tam jade, nie mam
smartfona, notebooka, pc lub wifi. Dzieki temu nabieram dystansu do
psychuszki pt. sciepa & co. i coraz lepiej widze who's who w tym geszefcie.

Przyznaje, ze czasem rzucam cos w siec i obserwuje jak pewni osobnicy
jak charty rzucaja sie do boju. (Podobnie jest zreszta w przypadku
watkow inicjowanych przez innych.) Ich nie dotyczy, nie musza reagowac,
a mimo wszystko czuja sie jak wywolani do tablicy. Ktos im podrzuca
tematy dnia, rysuje strategie dyskusji, wysyla rozkazy, zobowiazuje do
reakcji? A moze dzialaja tak na wlasny rachunek, wykazuja sie
inicjatywa? Nie dziwi mnie to, no bo coz, jeden ma jakies defekty i
potrzeby, inny musi dorabiac, ma zobowiazania, dlugi.
Bсё равно...
--
saluto
Silvio Balconetti
przecież mniej boli'
Andrew Karts
2018-07-11 13:26:26 UTC
Sylvia sciepa zadziwienie.
narciasz
2018-07-11 16:40:45 UTC
Post by Taras Bulba
[...]
bulba żyje w jelicie grubym klęczaka, więc jest pożytecznym szkodnikiem.
bulba, burak, czy jak mu tam? - to kierunek w ściepowej sztuce konwersacji.