Wyrobnicy Piora na sciepie (marzec 2018)
2018-03-31 13:17:20 UTC
Po lewej ilosc postow w marcu, w nawiasie
pozycja sprzed miesiaca (luty 2018):

733 u2 (1)
339 ***@gmail.com (7)
208 brat_olin (3)
187 Andrew Karts/Taras Bulba) (4)
171 Piotr (-)
158 fatso (-)
143 John Smith (5)
114 boukun (10)
107 Basia (9)
98 narciasz (-)

Tradycyjne juz gratulacje - i podziekowania,
szczegolnie tym NOWYM.

Wasz Ordynator

2018-04-03 21:19:52 UTC
brat_olin wrote:

> Po lewej ilosc postow w marcu, w nawiasie
> pozycja sprzed miesiaca (luty 2018):
>
> 733 u2 (1)
> 339 ***@gmail.com (7)
> 208 brat_olin (3)
> 187 Andrew Karts/Taras Bulba) (4)
> 171 Piotr (-)
> 158 fatso (-)
> 143 John Smith (5)
> 114 boukun (10)
> 107 Basia (9)
> 98 narciasz (-)
>
> Tradycyjne juz gratulacje - i podziekowania,
> szczegolnie tym NOWYM.
>
> Wasz Ordynator

Sorry, zapomnialem o p. andalu, ktory mial 119 postow.
Znaczy p. narciasz sie nie zalapal w rankingu marcowym,
a p. andal zajal 8 miejsce - i tez NOWY!

j***@gmail.com
2018-04-03 21:36:29 UTC
Komu służą te statystyki?
JB
brat_olin
2018-04-03 21:40:24 UTC
***@gmail.com wrote:

> Komu służą te statystyki?

Nikomu, bo przeciez sa za frico, dostepne, i nikt
ich nie sprzedaje, jak Zuckerberg. To moja prywatna
inicjatywa, jako Ordynatora.

j***@gmail.com
2018-04-03 22:29:05 UTC
No to czemu służy?

JB
John_Smith
2018-04-03 23:38:51 UTC
On 2018-04-04 00:29, ***@gmail.com wrote:
> No to czemu służy?

integracji...?

ps: poza tym, to taka swiecka tradycja
j***@gmail.com
2018-04-04 11:36:26 UTC
No a gdzie nasz miś?

John_Smith
2018-04-04 18:22:42 UTC
On 2018-04-04 13:36, ***@gmail.com wrote:
> No a gdzie nasz miś?

Mis jest w pamieci...
https://www.youtube.com/watch?v=djIPFMWGk-8&feature=youtu.be&t=6498

ps:
Basia
2018-04-04 00:30:07 UTC
On Tuesday, April 3, 2018 at 3:29:06 PM UTC-7, ***@gmail.com wrote:

> No to czemu służy?
>
> JB

Statystyki pana Leszka sa bardzo ciekawe,
panie JB, trzeba jednak wlozyc nieco wysilku
by moc wyciagnac jakies wnioski ...jak z kazda
statystyczna analiza zreszta.

Z danych mozna sie dowiedziec np. kto
na sciepie w kilka miesiecy po zajeciu
przez Rosje Krymu, uruchomieniu przez
Putynia machiny swoich propagandowych
trolli, zwiekszyl od tego czasu istotnie
ilosc swoich postingow na sciepie.

Mozna kompilujac te miesieczne dane i przeprowadzajac
kilka prostych testow statystycznych dowiedziec z 99%
procentowym statystycznym przedzialem pewnosci
(confidence interval), ...i wnioskowac na tej podstawie
wedle rezultatow kto jest kim na sciepie.

I wszystko to za darmo, i pan Leszek wlasnorecznie
skompilowal takie dlugoterminowe dane.

Wielka kontrybucja (!) i naleza mu sie podziekowania,
i wszystko bez "smart questions to stupid answers"
bo statystyki nie klamia.

Basia
Basia
2018-04-04 00:33:07 UTC
On Tuesday, April 3, 2018 at 5:30:09 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> skompilowal takie dlugoterminowe dane.
>
> Wielka kontrybucja (!) i naleza mu sie podziekowania,
> i wszystko bez "smart questions to stupid answers"

Mam nadzieje ze te watki zatytulowane "Wyrobnicy Piora"
nie zaczna nagle znikac z archiwow Googla.

Zobaczymy.

:)))
Basia
j***@gmail.com
2018-04-04 11:35:00 UTC
Hmm... Takie statystyki mogą ciekawie wygladać na wykresie - taki wykres skumulowany, albo parami punktowy może intuicyjnie wskazywać na pewne zjawiska, zanim zaczniemy stawiać hipotezy i poddawać je testom χ2 przy określonym poziomie ufności. Niemniej nie bardzo rozumiem, o jakiego Piotra tam chodzi i co oznaczają te liczby w nawiasach.

JB
t-1
2018-04-04 12:03:15 UTC
W dniu 2018-04-04 o 13:35, ***@gmail.com pisze:

> Hmm... Niemniej nie bardzo rozumiem, o jakiego Piotra tam chodzi i co oznaczają te liczby w nawiasach.

Naprawdę?
Ciekawe, że ktoś umie pisać nie potrafiąc czytać.
A może problem jest głębszy, na poziomie rozumienia tekstu?
j***@gmail.com
2018-04-04 12:42:47 UTC
Rzeczywiście przepraszam - nadaję ze smartfona, więc nie wszystkiemu mam czas bliżej się przyjrzeć. A co to jest ten Pior?
JB
brat_olin
2018-04-04 12:58:01 UTC
***@gmail.com wrote:

> Rzeczywiście przepraszam - nadaję ze smartfona, więc nie
> wszystkiemu mam czas bliżej się przyjrzeć. A co to jest
> ten Pior?

Nasz Pan Piotr. Legenda sciepy.

j***@gmail.com
2018-04-05 22:29:14 UTC
Rzeczywiście bez mocnych okularów tak to odczytywałem, dlatego odruchowo ignorowałem tą serię biorąc za jakieś personalne przepychanki (życie jest krótkie).

JB
u2
2018-04-05 22:31:37 UTC
W dniu 06.04.2018 o 00:29, ***@gmail.com pisze:
> (życie jest krótkie)

ano, zwłaszcza gdy rządzi jacek z ube:))))))

j***@gmail.com
2018-04-05 23:03:05 UTC
Ano rządzi... Idź już lulu.

JB
andal
2018-04-05 23:56:30 UTC

zeby nie nazwac secretarz.... pierwszy ?
boukun
2018-04-04 13:39:59 UTC
Użytkownik napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Rzeczywiście przepraszam - nadaję ze smartfona, więc nie wszystkiemu mam
czas bliżej się przyjrzeć. A co to jest ten Pior?
JB
----------------------

Pióro... do pisania :)

2018-04-04 19:07:05 UTC

wg slow jego prayjaciela to jest "chuj w zarekawkach"
Piotr
2018-04-04 15:03:46 UTC
On Wednesday, April 4, 2018 at 9:33:13 AM UTC-2:30, t-1 wrote:

> Naprawdę?
> Ciekawe, że ktoś umie pisać nie potrafiąc czytać.
> A może problem jest głębszy, na poziomie rozumienia tekstu?

;-) lebski facet ten JB.

===

Piotr ;-)
Basia
2018-04-04 13:03:28 UTC
On Wednesday, April 4, 2018 at 4:35:01 AM UTC-7, ***@gmail.com wrote:

> Hmm... Takie statystyki mogą ciekawie wygladać na wykresie - taki wykres skumulowany, albo parami punktowy może intuicyjnie wskazywać na pewne zjawiska, zanim zaczniemy stawiać hipotezy i poddawać je testom χ2 przy określonym poziomie ufności.

Moze sobie pan pomarzyc, ...widze ze posty z 2014 roku
ktore analizowalam juz pan Leszek skasowal. W archiwach
Googla jest juz aby tylko Grudzien.

Basia
brat_olin
2018-04-04 13:10:56 UTC
Basia wrote:

> Moze sobie pan pomarzyc, ...widze ze posty z 2014 roku
> ktore analizowalam juz pan Leszek skasowal. W archiwach
> Googla jest juz aby tylko Grudzien.

Ja nie kasuje, jeno deep state (?). Dawno temu (15 lat temu?)
cale archiwum google groups przestalo byc dostepne, by wrocic
po kilku latach.

Z kazdym rokiem coraz wiecej artykulow znika..

Basia
2018-04-04 13:20:40 UTC
On Wednesday, April 4, 2018 at 6:10:57 AM UTC-7, brat_olin wrote:

> Ja nie kasuje, jeno deep state (?). Dawno temu (15 lat temu?)
> cale archiwum google groups przestalo byc dostepne, by wrocic
> po kilku latach.

Taa, deep state, kilka godzin temu napisalam swoj
tekst i juz calego 2014 niema :))))

> Z kazdym rokiem coraz wiecej artykulow znika..

Pewnie, logika musi sie zgadzac.

:))
Basia
brat_olin
2018-04-04 13:28:59 UTC
Basia wrote:

> Taa, deep state, kilka godzin temu napisalam swoj
> tekst i juz calego 2014 niema :))))

Dziwne, ze cale watki znikaja. Zwykle to o "Wyrobnikach sciepy"
mialo 10-20 followups kazdego miesiaca od 5-8 czytelnikow.
Wszystko (prawie) (z 2014 r.) gone. To musi byc odgornie ciete,
bo przeciez wszyscy czytelnicy nie skasowali (chyba ze oni
z deep state?)

> Pewnie, logika musi sie zgadzac.
> :))

Bez sensu.

Basia
2018-04-04 14:00:51 UTC
On Wednesday, April 4, 2018 at 6:29:00 AM UTC-7, brat_olin wrote:

> [...]
> Wszystko (prawie) (z 2014 r.) gone. To musi byc odgornie ciete,
> bo przeciez wszyscy czytelnicy nie skasowali (chyba ze oni

Te watki z 2014 byly jeszcze kilka dni temu w Google.
Zakladam ze skasowane dzisiaj.

Basia
Piotr
2018-04-04 15:04:04 UTC
On Wednesday, April 4, 2018 at 10:59:00 AM UTC-2:30, brat_olin wrote:

> [...]
> Wszystko (prawie) (z 2014 r.) gone. To musi byc odgornie ciete,
> bo przeciez wszyscy czytelnicy nie skasowali (chyba ze oni

Prawda moze byc bardziej prozaiczna - nie deep state, ONZ, ani zadne inne globalne konspiracje - tylko wyszukarka nie radzi sobie z iloscia, wiec trudniej znalezc zwlaszcza te starsze. Choc i tez nie wszystkie:

https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/T7j3LTM4W0I/c8Xww43U7KYJ

"Po lewej ilosc postow we wrzesniu, w nawiasie pozycja
sprzed miesiaca (sierpien 2012):

601 ***@verified.org (-)
281 quark (1)
245 u2 (2)
200 ***@yahoo.com (3)
127 ***@gmail.com (6)
121 boukun (-)
103 ***@cdn.org (-)
94 Andrew Karts (5)
90 fatso (7)
68 narciasz (-) "

Kto to ten ***@verified.org, ktory pobil u2??? No chyba ze to inny alias u2.

raczej kwestia ilosci postow.
brat_olin
2018-04-04 15:12:39 UTC
Piotr wrote:

> Kto to ten ***@verified.org, ktory pobil u2???
> No chyba ze to inny alias u2.

Kol. ver to "weryfikator", znaczy sumienie
p. Slawka z Californii.

2018-04-04 15:19:21 UTC
On Wednesday, April 4, 2018 at 12:34:06 PM UTC-2:30, Piotr wrote:

> [...]
>
> "Po lewej ilosc postow we wrzesniu, w nawiasie pozycja

A tu z 2006 - Pod tytulem "Biezace":

Najwieksi wyrobnicy piora w sierpniu 2006 (do 20 sierpnia):

340 ***@vp.pl
307 ***@carvania.org
267 brat_olin
252 ***@freenet.de
175 ***@aol.com
174 ***@aol.com
173 ***@sbcglobal.net
159 ***@onet.eu
150 Bogusław Siędziwiłł

Istnieje realna szansa na rekord - i pokazanie tez, ze i na sciepie
idzie do przodu, wbrew malkontentom.

Pozdrawiam - i dziekuje (szczegolnie aktywistom sciepowym)

Wasz Ordynator
Leszek
===

Nie mowiac juz o takich perelkach z ubieglego tysiaclecia jak to:

=====================
From: ***@news.uio.no (Leszek Andrzej Kleczkowski)
Subject: Lechu - Man of the Century?!
Date: 1998/04/07
Newsgroups: pl.soc.polityka,soc.culture.polish

Wlasnie zobaczylem, ze Lechu Walesa i Papiez sa w pierwszej dwudziestce
tygodnika Time jako najwieksi liderzy XX wieku. Za dwa lata bedzie wybor
jednego jedynego czlowieka, ktory wywarl najwiekszy wplyw - trzymam kciuki
za Lecha! Pewnym problemem oczywiscie jest fakt, ze Lechu dzialal w
koncowce XX wieku, nastepny wiek przed nim, tak wiec ci co wybieraja moga
skoncentrowac sie na jakichs mniejszych figurach jak Churchill czy FDR...

Ten sam problem bedzie oczywiscie, gdy Czlowieka Tysiaclecia wybierac beda
- Lechu siedzi okrakiem na dwoch milleniach!

Leszek
================================

;-) Caly "Leszek Andrzej Kleczkowski", caly on ... ;-)
j***@gmail.com
2018-04-04 16:52:08 UTC
Niemniej sam przełom 2015/2016 może być ciekawy, bo wtedy się zaczęła wymiana służb, likwidowanie zespołów ds. propagandy i dezinformacji oraz być może zakładanie nowych.

JB
ps: Od dawna sporadycznie zaglądałem na sciepe, ale mnie odstręczała ogromna ilość prowokacji antysemickich, anty-antysemickich lub antysyjonistycznych (czyli kryptokomuszych) a mnie od tych tematów zawsze rzygać się chciało. Teraz jest spokojniej i pogadać można o wszystkim, a nie tylko o Żydach. Tylko kiedy nastąpił zasadniczy zwrot? Może wtedy, kiedy w służbach specjalnych zawieszono prenumeratę Wyborczej?
JB
boukun
2018-04-04 17:09:02 UTC
[...]

-------------------------

A nie odstrasza cię antyrosyjska?

2018-04-04 17:16:40 UTC
On Wednesday, April 4, 2018 at 2:22:09 PM UTC-2:30, ***@gmail.com wrote:
> Niemniej sam przełom 2015/2016 może być ciekawy, bo wtedy się zaczęła wymiana służb, likwidowanie zespołów ds. propagandy i dezinformacji oraz być może zakładanie nowych.

Nah - JB przeciez wystepuje na scp dopiero od paru miesiecy. Jak tam aktywnosc na innych grupach na tamtym przelomie? No bo chyba nie zjawil sie na scp jako dziewica?

> Od dawna sporadycznie zaglądałem na sciepe, ale mnie odstręczała ogromna ilość prowokacji antysemickich

takich jak gdy jakis facio nazywa Zyda "blokowym" ktory szykuje innych do "porannego apelu":

" co zarządził ściepowy blokowy - Jenerał od Infanterii. A potem zgasił światło, bo jutro apel poranny.. "
"Jacek Bialy" (?) do zydowskiego oponenta

Rzeczywiscie - szyta grubymi nicmi prowokacja inspirowanych Wyborcza sluzb specjalnych majaca na cely wykazac jacy ci Polacy podli i antysemiccy, ze Zyda obsadzaja w roli blokowego.

> Tylko kiedy nastąpił zasadniczy zwrot? Może wtedy, kiedy w służbach specjalnych zawieszono prenumeratę Wyborczej?

to u2, andal, mkarwan i inne zydojoby to przeszli weryfikacje dobrej zmiany w sluzbach specjalnych (nadaja lub nadawali po Panskim "przelomie")?

A Odrzanski, Warr, Wroblewski, Miecz, Panslavista, Pawlowski i cala masa antysemickich meteorytow - to wszystko czytelnicy Wyborczej? A to sie niektorzy
zdziwia...;-)

---
Piotr
j***@gmail.com
2018-04-04 18:27:58 UTC
Pan Trela znowu próbuje mnie przestraszyć moim własnym blokowym - nazwałem człowieka adekwatnie do sytuacji i resztę mam głęboko w dupie.
W Auschwitzu blokowi zwykli mawiać: politische und religiöse geschprochen verboten. Jeneral zachował się gorzej niż blokowy, bo powiedział, że tutaj wolno pisać tylko o polskim antysemityzmie. To akurat przypomina komunistyczną reedukację w trakcie której więźniowi wolno było tylko krytykować siebie i odrzucać błotem wszystko co kochał (np. 'moja matka to kurwa' itp). Takie więzienia były przed wojną w Związku Radzieckim i Mongolii, a po wojnie pojawiły się między innymi w Rumunii, Albanii i Chinach Ludowych. Blokowych tam nie było, tylko funkcja starosty celi, który mydłem na specjalnej tabliczce zapisywał samokrytykę więźnia, potem porównywał z poprzednimi i w ten sposób weryfikował szczerość procesu jego 'demaskacji'. Jak zauważył niejaki Pilecki, Auschwitz to była przy nich igraszkia.

JB
j***@gmail.com
2018-04-04 18:55:11 UTC
[...]
----
Inne przybory do pisania ani ostre przedmioty nie były w celi dostępne że względu na niebezpieczeństwo popełnienia samobójstwa przez któregoś z reedukowanych.

JB
Piotr
2018-04-04 20:05:57 UTC
On Wednesday, April 4, 2018 at 3:57:59 PM UTC-2:30, ***@gmail.com wrote:
> Pan Trela znowu próbuje mnie przestraszyć moim własnym blokowym

you are what you write. Ale jesli Pan uwaza, ze odpowiadac Zydowi
poprzez nazywanie go "blokowym" i sugerowac, ze szykuje innych do "porannego apelu" to to kim Pan jest, i ze nie ma sie czego wstydzic - to nie ma sie Pan
czego "straszyc"

Andal tez dumny ze swoich dowcipow oswiecimskich, jak i dawny sciepak
Wroblewski - ktory na stwierdzenie p. Sharona ze po tym jak zginely miliony Zydow ma "survivor guilt" - poradzil mu zyczliwie "zawsze moze Pan to naprawic" a potem juz otwartym tekstem: "Powies sie Pan Panie Sharon."

Tyle z nas zostaje co o nas pamietaja...

> nazwałem człowieka adekwatnie do sytuacji i resztę mam głęboko w dupie.

sure przypomnijmy to adekwacje:

----
Karbonylek wrote:

> co zarządził ściepowy blokowy - Jenerał od Infanterii. A potem zgasił światło, bo jutro apel poranny..
======

Rzeczywiscie, panie Bialy, nazwanie Zyda "blokowym" i szykajacym innych na "apel poranny" jest w "pelni adekwatne". W rzeczy samej:

"Jeneral zachował się gorzej niż blokowy"
JB

A dla porownania rotm. Pilecki o tych ktorzy wg p. Bialego - zachowywali sie lepiej od p. Sharona:

"dano więc nas na blok 17a, w ręce blokowego Alojza zwanego później "krwawym Alojzem" [...] zwyrodnialec, siedzący w obozach około sześciu lat; bił, katował, znęcał się, uśmiercając codziennie kilka osób."

"blokowy Krankemann z filozoficznym spokojem opuszczał kij na czyjąś głowę, uderzał to lub inne pociągowe zwierzę-więźnia z taką siłą, że nieraz kładł go trupem od razu, lub omdlałego wtrącał pod walec, bijąc resztę więźniów, by się nie zatrzymywała. Z tej fabryczki trupów w ciągu dnia wielu wyciągano za nogi i układano rzędem - do przeliczenia w czasie apelu."

"było dwóch blokowych-Ślązaków: Skrzypek i Bednarek, którzy byli bodaj gorsi od najgorszego Niemca. Kończyli kijem tak wielką ilość więźniów [...] Codziennie, stojąc na wieczornym apelu, można było widzieć na lewym skrzydle bloków, u tych oprawców, stojące taczki ze zwłokami więźniów. Robotą swoją chwalili się esesmanom, u których składali raport ze stanu."

"Jeneral zachował się gorzej niż blokowy"
Jacek Bialy

c.b.d.o.
===
2018-04-04 20:50:24 UTC
W dniu 04.04.2018 o 22:05, Piotr pisze:
> c.b.d.o.
> ===
> Piotr

ptysiu znowu poucza i grzmi, ptysiu pieni się jak zwykle, piękny
dzień:))))))))

j***@gmail.com
2018-04-05 11:48:41 UTC
Wypraszam sobie panie Trela suponowanie mi tutaj oświęcimskich dowcipów. I w ogóle radziłbym panu Treli uważać z własnymi wyobrażeniami na temat innych ludzi aby ich Trela zbyt pochopnie nie mieszał z rzeczywistością.

JB
Piotr
2018-04-05 20:52:14 UTC
On Thursday, April 5, 2018 at 9:18:42 AM UTC-2:30, ***@gmail.com wrote:
> Wypraszam sobie panie Trela suponowanie mi tutaj oświęcimskich dowcipów.

moze bylo o tym pomyslec zanim zaczal Pan stosowac obozowe odniesienia
do zydowskiego oponenta, ktorego za odpowiedz na chamska odzywke Wentylka:

- Wentylek: "U niemca jest tego 100x więcej i japy nie drzesz."

- p. Sharon: "To jest scp polglowku, tylkos sprawy polskie sie omawia. Tzn, poloniki, morderstwa dokonane przez Polakow, historia polskich faszystow itd. Kapisz?"

pan Bialy skomentowal: "co zarządził ściepowy blokowy - Jenerał od Infanterii. A potem zgasił światło, bo jutro apel poranny.. "

i na wypadke gdyby byly watpliowosc - postawil kropke nad i: "Jeneral zachował się gorzej niż blokowy"

A tu przypomnienie jak zachowywali sie blokowi, od ktorych wg p. Bialego
p. Sharon zachowuje sie "gorzej":

[...]

rotm. Pilecki

"Jeneral zachował się gorzej niż blokowy"
Jacek Bialy
andal
2018-04-05 21:22:46 UTC
On Thu, 05 Apr 2018 13:52:14 -0700, Piotr wrote:

> [...]
> ze stanu."
> rotm. Pilecki
>
> "Jeneral zachował się gorzej niż blokowy"

Trela, kto w dziecinstwie bil cie po glowie

mamele czy tatele ?
Piotr
2018-04-05 21:25:04 UTC
On Thursday, April 5, 2018 at 6:52:49 PM UTC-2:30, andal wrote:

> Trela, kto w dziecinstwie bil cie po glowie
>
> mamele czy tatele ?

" Jak najlepiej wytruc zydow?
- Miliard w srode, miliard w sobote."
autor: Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Co robi maly zydek na kominie?
- Czeka na mamusie."
autor: Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Ile wedlug Hansa wazy zydowskie dziecko?
- Dwa kilo bez kosci."
autor: Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Czym sie rozni przejechany zyd od przejechanego psa?
- Sladami hamowania przed psem."
autor: Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Czym sie rozni zyd od trampoliny?
- Po trampolinie nie skacze sie w glanach."
autor: Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Czym sie rozni zyd od zapiekanki?
- Zapiekanka nie puka w szybke."
autor: Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Czym sie rozni zyd od chleba
- Chleb w piecu nie piszczy."

itp. itd.
andal
2018-04-05 23:58:09 UTC

bylem slusznie przekonany ze oboje
t-1
2018-04-05 18:58:36 UTC
W dniu 2018-04-04 o 22:05, Piotr pisze:

> "dano więc nas na blok 17a, w ręce blokowego Alojza zwanego później "krwawym Alojzem" [...] zwyrodnialec, siedzący w obozach około sześciu lat; bił, katował, znęcał się, uśmiercając codziennie kilka osób."

Ponieważ cytat Pana Piotra śmierdzi manipulacją tu pełne zdanie z
Raportu Rotmistrza Pileckiego:

Oddano więc nas na blok 17a, w ręce blokowego Alojza zwanego później
"krwawym Alojzem". Był to Niemiec - komunista z czerwonym winklem -
zwyrodnialec, siedzący w obozach około sześciu lat; bił, katował, znęcał
się, uśmiercając codziennie kilka osób. Lubował się w porządku i
dyscyplinie wojskowej, ...
u2
2018-04-05 19:17:27 UTC
W dniu 05.04.2018 o 20:58, t-1 pisze:

> [...]
> zwyrodnialec, siedzący w obozach około sześciu lat; bił, katował, znęcał
> się, uśmiercając codziennie kilka osób. Lubował się w porządku i

czyli wstydliwe dla ptysia jest określenie komunista:)))))))))))))

2018-04-05 21:23:37 UTC
On Thursday, April 5, 2018 at 4:28:32 PM UTC-2:30, t-1 wrote:

> [...]
> zwyrodnialec, siedzący w obozach około sześciu lat; bił, katował, znęcał
> się, uśmiercając codziennie kilka osób. Lubował się w porządku i

i co? gdzie ta "manipulacja" i do tego "smierdzaca" ;-) Jak dodanie slow
- "Był to Niemiec - komunista z czerwonym winklem " oraz "
- "Lubował się w porządku i dyscyplinie wojskowej"

ma CZYNIC w PORZADKU pisanie o scp-woym Zydzie "gorszy od blokowego". Bo tylko wtedy moj skrot tekstu, o kotrym t-1 nie wiedzialby gdyby nie to ze ZAZNACZYLEM skrot, byloby "smierdzac manipulacja".

Smialo, Ptysiu, put your money where your mouth is.

a ty ten sam tekst po usunieciu skrotu. Rzeczywiscie, TERAZ nazywanie pane Sharona "zachowal sie gorzej od blokowego" jest juz zupelnie w porzadku:

====
[...]

"dano więc nas na blok 17a, w ręce blokowego Alojza zwanego później "krwawym Alojzem" [poczatek "smierdzacej maninulacji:] Był to Niemiec - komunista z czerwonym winklem -[koniec "smierdzacej maninulacji:] zwyrodnialec, siedzący w obozach około sześciu lat; bił, katował, znęcał się, uśmiercając codziennie kilka osób. [poczatek "smierdzacej maninulacji:] Lubował się w porządku i dyscyplinie wojskowej [koniec"smierdzacej manipulacji:]

[...]

Z przeciwnikami jak t-1 i p. Bialy - po co mi przyjaciol? ;-)

2018-04-05 21:26:17 UTC
W dniu 05.04.2018 o 23:23, Piotr pisze:
> Z przeciwnikami jak t-1 i p. Bialy - po co mi przyjaciol?

ano, ptysiu nie ma przyjaciół, to fakt, trudno uznać banderowców za
przyjaciół treli, bo trela to typowy żyd:)

John_Smith
2018-04-05 23:03:07 UTC
On 2018-04-05 23:23, Piotr wrote:

> i co? gdzie ta "manipulacja" i do tego "smierdzaca";-) Jak dodanie slow
> - "Był to Niemiec - komunista z czerwonym winklem " oraz "
> - "Lubował się w porządku i dyscyplinie wojskowej"

Po po jakiego chuja, tyle tych cytatow wstawiasz... nie wystarczy
akapit, do ktorego siem odnosisz...?

Ruskie komputery i tak caly ten takst analizuja heurystycznie.

ps; mniej napiszesz, krocej bedziesz przesluchiwany...
andal
2018-04-06 00:00:11 UTC

on nadal ma nadzieje ze bedzie przesluchiwal
Piotr
2018-04-06 20:23:10 UTC
On Thursday, April 5, 2018 at 8:33:23 PM UTC-2:30, John_Smith wrote:

> Po po jakiego chuja, tyle tych cytatow wstawiasz... nie wystarczy
> akapit, do ktorego siem odnosisz...?

t-1 widzi ironie tego zdania Po tym jak w poprzednim poscie, ze zarzucal mi "smierdzaca manipulacje" za to ze w swoim cytacie podalem ... tylko ten fragment do ktorego sie odnosilem.... ;-)

Dyskutowanie z Panem - to przyjemnosc ... ;-)

A dowodu na ta moja "smierdzaca manipulacje" - ciagle ani widu ani slychu:

A Ptysiu - nic.

==
2018-04-06 20:24:50 UTC
W dniu 06.04.2018 o 22:23, Piotr pisze:
> A Ptysiu - nic.

ptysiu pieni się, piękna noc:))))))))))))

silvio balconetti
2018-04-04 15:00:26 UTC
Am 04.04.2018 um 02:30 schrieb Basia:

> Statystyki pana Leszka sa bardzo ciekawe,
> panie JB, trzeba jednak wlozyc nieco wysilku
> by moc wyciagnac jakies wnioski ...jak z kazda
> statystyczna analiza zreszta.

Od miesiecy nie interesuja mnie te zestawienia, bo licza chyba wysylane
posty, odpowiedzi na nie jak i rozne wydzielane przez niektorych
monosylaby (jak np. oligofrenika spod Suwalk, ktory dolacza do lolkow
czy playlisty stale majaczenia jakiegos antysemity), belkotania i
wulgaryzmy oraz salatki slowne (np. Mrs. Emily).

Ale dawniej tez nie bylo lepiej, choc byli wsrod nas np. pan Jozef, dyr.
Tomaszewski, pan Slawek, a nawet panie i last but not least mkarwan.
Kolega JB tutaj pd niedawna i zwierzchnictwo go nie wprowadzilo, wiec
przypomne np. pamietna dyskusje pt. "Reszta świata zazdrości nam
NIEDZWIECKIEGO" :-)

https://tinyurl.com/y823jrhn

albo o Dostojewskim https://tinyurl.com/yaqoeodk
--