Podczas charytatywnego biegu zmarł minister zdrowia Tunezji 56-letni Slim Chaker
2017-10-10 21:48:11 UTC
Niedzielny bieg miał pomóc w zwiększaniu świadomości mieszkańców Tunezji o
chorobach nowotworowych w miejscowości Nabul. Celem charytatywnej akcji było
zebranie środków na budowę kliniki dla dzieci chorych na raka.

Slim Chaker zdołał przebiec około 500 metrów. Następnie poczuł się źle i
postanowił zrezygnować z dalszego biegu. 56-latka przewieziono do szpitala w
stolicy kraju - Tunisie. Lekarzom nie udało się go uratować.

- Straciłem brata i współpracownika, który zmarł podczas wykonywania
szlachetnego aktu humanitarnego - napisał premier tunezyjskiego rządu,
Youssef Chahed. Chaker ministrem zdrowia został w zeszłym miesiącu.

https://sportowefakty.wp.pl/biegi-lekkoatletyka/715656/tunezyjski-minister-zdrowia-zmarl-podczas-charytatywnego-biegu

Maniac 1 h 7 min a zawsze mówiłem, że bieganie jest niefizjologiczne ...

Bialy Juryj 2 h 12 min Buahahahaha! Sport to zdrowie!

CzenstochoviA 19:14 Służba w ministerstwie zdrowia nie wyszła mu na zdrowie.
u2