Cynizm detektywa R.
2017-05-16 07:06:29 UTC
pewnikiem lojalkę podpisał i teraz kabluje:)

http://niezalezna.pl/98816-byly-oficer-kontrwywiadu-o-sprawie-magdaleny-z-skrytykowal-tez-znanego-detektywa

Znam środowisko detektywów i to są ludzie fachowi, dyskretni. A to co
robi pan Rutkowski uderza w całe środowisko. To propagandowa reklama i
żerowanie na ludzkim nieszczęściu. Od samego początku od pana R.
usłyszeliśmy jedną wersję i w tę wersję mamy uwierzyć. Dziś pan R.
kończy sprawę, „bo to samobójstwo”. Odniosłem wrażenie, że cała akcja R.
służyła nakierowaniu śledztwa na jeden tor i zaczynam odczuwać, że gdzie
pojawia się R. to po to, by się dowiedzieć, czego mają bać się sprawcy -
powiedział w „Wolnych głosach wieczorem” na antenie Telewizji Republika
płk Piotr Wroński, były oficer kontrwywiadu.

Płk Wroński zabrał głos w sprawie „śledztwa” prowadzonego w sprawie
śmierci Magdaleny Ż. przez Krzysztofa Rutkowskiego. Polka zginęła w
Egipcie. Sprawa jej śmierci odbiła się szerokim echem w całym kraju. W
wyjaśnienie tragicznego zdarzenia zaangażował się właśnie detektyw
Rutkowski.

Teraz mamy nagle jego pojawienie się w tej sprawie. Zapominamy o tym,
że ta sprawa jest sprawą tragiczną i na pewno doszłoby do wyjaśnienia,
bo prokuratura jest zobowiązana do wszczęcia śledztwa. Sprawcy nie
wiedzieliby o niczym, a tak szybko pojawia się nagranie, które budzi we
mnie niesmak, potem pojawia się R. który kieruje na określoną narrację i
jej się trzyma, potem mówi o samobójstwie. Rozpoczyna się de facto atak
na ofiarę. Ja się zastanawiam, kogo chciał ostrzec
- mówił płk Wroński.

Najgorszą sprawą, jaką zrobił pan detektyw to opublikowanie aktu zgonu
i wyraźne wskazywanie na upadek z wysokości i to co teraz jest –
samobójstwo. Ja nie mogę pewnych rzeczy powiedzieć językiem, jakim bym
chciał powiedzieć o tej postaci. Jest zaprzeczeniem czegokolwiek, że
taka postać może istnieć. Mogę przypomnieć TVN-owi, że w sprawie małej
Madzi jedna z czołowych dziennikarek wyszła z rozmowy z panem Rutkowskim
nie mogąc słuchać jego cynizmu i głupot. Teraz TVN to znów nagłaśnia
- dodał.

Według wstępnych ustaleń, 27-letnia Magdalena Ż. 25 kwietnia poleciała
na wycieczkę do kurortu Marsa-Alam w Egipcie. Po dwóch dniach partnera
kobiety, który miał z nią kontakt telefoniczny, zaniepokoiło jej
zachowanie; zaplanował jej wcześniejszy powrót do kraju. Ze względu na
pogarszający się stan zdrowia Ż. trafiła do szpitala. W tym samym czasie
do Egiptu przyjechał jej znajomy, aby zabrać ją do Polski. W szpitalu w
niedzielę dowiedział się, że kobieta nie żyje. Zmarła w wyniku obrażeń
wskutek upadku z pierwszego lub drugiego piętra szpitala w Marsa-Alam, w
którym przebywała.

2017-05-16 09:02:29 UTC
Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
pewnikiem lojalkę podpisał i teraz kabluje:)

http://niezalezna.pl/98816-byly-oficer-kontrwywiadu-o-sprawie-magdaleny-z-skrytykowal-tez-znanego-detektywa

----------------------------------

Ta cała niezależna, to jak zwykle nawiedzona, tylko z motłochem się nadaje i
dla tępego motłochu...

boukun
V.L.Pinkley
2017-05-16 10:03:33 UTC
Post by boukun
Ta cała niezależna, to jak zwykle nawiedzona, tylko z motłochem się nadaje i
dla tępego motłochu...
boukun
Są blondynki udajace blondynki i są prawdziwe głupie blondynki.

Skoro wczesniej jej ktoś dosypał

Po chj sama jechała do egiptu?

Jedni się uczą, a inni nie. Ja bym pozostawił to naturze. Natura jest
dobra.
boukun
2017-05-16 11:17:05 UTC

http://youtu.be/H-r8Pk82s7o
Po chj sama jechała do egiptu?

Jedni się uczą, a inni nie. Ja bym pozostawił to naturze. Natura jest
dobra.

Ja cały czas o tym mówiłem, że jak mogła sama jechać, jak mógł ją ten jej
chłopak samą tam puścić, skoro to ona dla niego niespodziankę chciała
zrobić... I co się potem dziwić, że zwariowała...
Czy to aby na pewno jest ta Magdalena Żuk, co zginęła? To Rutkowski z nią
się znał wcześniej i imprezował z nią?

2017-05-16 19:50:23 UTC
To Rutkowski z nią się znał wcześniej i imprezował z nią?
to pewnikiem twój kumpel zbuku, milycyjant-pałownik:)))))))))

Jakub A. Krzewicki
2017-05-16 20:13:30 UTC
Post by V.L.Pinkley
Post by boukun
[...]
Tym niemniej fakt, że wrogowie zutylizowali najładniejszą z moich sąsiadek,
działa mi na uzębienie i zasługuje na potępienie.
u2
2017-05-16 20:14:43 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Tym niemniej fakt, że wrogowie zutylizowali najładniejszą z moich sąsiadek,
działa mi na uzębienie i zasługuje na potępienie.
znasz tych wrogów ?:)

Jakub A. Krzewicki
2017-05-16 20:40:41 UTC
Jednego z nich. To ten syn mułły.
Jakub A. Krzewicki
PS. Kosę to mam właściwie z jego ojcem.
u2
2017-05-16 20:43:20 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by Jakub A. Krzewicki
Jednego z nich. To ten syn mułły.
PS. Kosę to mam właściwie z jego ojcem.
jakiego tam mułę macie ?:)

Jakub A. Krzewicki
2017-05-16 20:47:22 UTC
http://bit.ly/2rnXUfu
u2
2017-05-16 21:35:03 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by Jakub A. Krzewicki
Jednego z nich. To ten syn mułły.
PS. Kosę to mam właściwie z jego ojcem.
jakiego tam mułę macie ?:)
http://bit.ly/2rnXUfu
a-ha czyli jednak ty srałek:)

Jakub A. Krzewicki
2017-05-16 22:12:45 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by Jakub A. Krzewicki
Jednego z nich. To ten syn mułły.
PS. Kosę to mam właściwie z jego ojcem.
jakiego tam mułę macie ?:)
http://bit.ly/2rnXUfu
a-ha czyli jednak ty srałek:)
Nie że ten mułła Palestyńczyk, ale że salafita.

PS. W latach od końcówki 1999-2002 (mniej więcej) wyznawałem islam,
a przynajmniej udawałem, że wyznaję. Bardziej interesowałem się magią krajów
muzułmańskich, murzyńskimi para-muzułmańskimi ruchami/gangami/sektami typu Five
Percenters i ich "antybiałą" ideologią oraz czeczeńskim sufizmem/murydyzmem.
Inne rzeczy, które robiłem i kontakty, jakie nawiązałem, w obecnej sytuacji
wolę pozostawić w tajemnicy. W każdym razie przez to, że byłem pochłonięty tajemną wiedzą mauretańską, to nie nie byłem nigdy w komitywie z salafitami
i jak imamem został palestyński salafita, który na kazaniach zaczął gromić
ludzi, którzy "piją, ćpają, jedzą świninę, uprawiają sihr (czarną magię, ten
sam rdzeń co w skandynawskim "seidhr") i wyznają herezję", tak bardzo
poróżniłem się z nim i jego rodziną, tak że w konsekwencji wysiadłem z islamu
na przystanku Kalaczakra (radykalny buddyzm).

Mało, a bym się do Alef/Aum nie zapisał.
andal
czy teraz przypadkiem nie jestes wcielony w idiote ?
Jakub A. Krzewicki
2017-05-17 10:09:10 UTC
Post by andal
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Mnie interesowały przede wszystkim badania nad wyspecjalizowanym wpływem umysłu
na materię i w jaki sposób próbowano robić to w kulturach tradycyjnych. Krótko
mówiąc tematem moich zainteresowań naukowych jest parapsychologia a ściśle
etnoparapsychologia. Dlatego sięgałem do tzw. ezoteryki. A że kultury w niej
wyspecjalizowane to często były i są kultury agresywnych i żądnych władzy
wojowników, którzy stosowali te metody w celach bojowych, więc być może
wyglądam na idiotę, ale nim nie jestem. Zbieram wyspecjalizowane informacje
o metodach oddziaływania, w tym walki psychicznej, a gdzie mam do cholery
to robić, jak nie w warunkach bojowych?
andal
2017-05-17 19:12:38 UTC
więc być może wyglądam na idiotę, ale nim nie jestem
lepiej sprawdz u buddy ;-)
u2
2017-05-17 08:56:53 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
PS. W latach od końcówki 1999-2002 (mniej więcej) wyznawałem islam
taaa, skoro porzuciłeś jedynie słuszną wiarę to wiesz co ciebie
czeka:)))))))

Jakub A. Krzewicki
2017-05-17 10:00:11 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
PS. W latach od końcówki 1999-2002 (mniej więcej) wyznawałem islam
taaa, skoro porzuciłeś jedynie słuszną wiarę to wiesz co ciebie
czeka:)))))))
Nie czeka, bo:
http://pikio.pl/a/islamisci-zadarli-z-potega-japonski-smok-idzie-na-wojne-z-mahometem
u2
2017-05-17 10:05:03 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Nie czeka
no nie CzeKa założona przez żyda Feliksa D.:)))))))))))))

Jakub A. Krzewicki
2017-05-17 10:10:43 UTC
Toże był.
Jakub A. Krzewicki
2017-05-17 10:17:00 UTC
PS. Dopóki Puta nie rozwiódł się z Ludmiłą i nie wypierdolił roerichowców.
u2
2017-05-17 10:53:25 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
PS. Dopóki Puta nie rozwiódł się z Ludmiłą i nie wypierdolił roerichowców.
już wcześniej ten tego z tatarką kabajewą:)

Jakub A. Krzewicki
2017-05-17 10:58:54 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
PS. Dopóki Puta nie rozwiódł się z Ludmiłą i nie wypierdolił roerichowców.
już wcześniej ten tego z tatarką kabajewą:)
Wiadomo.
No ale na szczęście został jeszcze kraj Kwitnącej Wiśni jako mocodawca.
Domyślasz się, dlaczego przestałem POpierać POprzednią ekipę?
u2
2017-05-17 11:01:51 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
No ale na szczęście został jeszcze kraj Kwitnącej Wiśni jako mocodawca
e nie tatarkę kto inny mu podsunął:)

Jakub A. Krzewicki
2017-05-17 11:05:12 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
No ale na szczęście został jeszcze kraj Kwitnącej Wiśni jako mocodawca
e nie tatarkę kto inny mu podsunął:)
Ja mówię o moim dupochronie, a nie o tym, kto podsunął Pucie Kabajewą.
W to drugie nawet się nie wgłębiałem.
u2
2017-05-17 22:21:26 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki