Widocznie trudno bylo w przedwojennej Polsce...
Andrew Karts
2017-10-12 02:08:16 UTC
... znalezc fachowego kata o dobrym nadwislanskim nazwisku. Zostal nim zatem Alfred Kaltbaum, powszechnie znany pod aliasem Stefan Maciejewski. Po kilku latach zalamal sie jednak pod ciezarem obowiazkow, rozpil i zostal zwolniony. Po pewnym okresie bezrobocia sprobowal popelnic samobojswo przez powieszenie. Nie wyszlo, bo jak stwierdzil - wyszedl z wprawy. Po nim ta niezbedna funkcje objal Artur Braun.
a***@fake.org
2017-10-12 03:24:17 UTC
depresja od zmiany pogody
fatso
2017-10-12 15:59:50 UTC
Post by a***@fake.org
depresja od zmiany pogody
Pisalem na sciepie przed laty:Kat Maciejewski byl tak znany ze przeszedl do kultury masowej. W Kabarecie Starszych Panow go wspominaja nawet a moj wlasny Bat'ko twierdzil, ze Kat Maciejewski dorabial sobie sprzedajac stryczki wisielcow,powszechne remedium na wszystko pozadane przez maluczkch. Chyba wiedzial co mowil, ten moj Bat'ko, skoro osobiscie powiesil przed wojna jako prokurator kilku mordercow z tym milym facetem.
Andrew Karts
2017-10-12 16:16:42 UTC
Basia powie, ze krwiozerczy Germanin. Albo nie zaprzeczy. :-))))
fatso
2017-10-12 17:37:38 UTC
Post by Andrew Karts
Basia powie, ze krwiozerczy Germanin. Albo nie zaprzeczy. :-))))
Faktycznie trzeba miec w tym zawodzie pewna reke i kamienne serce-nordyckie.
Pokazywano mi w przejezdzie przez Midlandy pub w ktorym osiadl ostatni kat Anglii-Pierpoint. Jesli pil to siedzial u zrodla ale tez ksiazke wydal o swoim fachu. Syna lorda -wojennego Lorda How-how powiesil i go b.chwalil jako najdzielniejszego z dzielnych skazancow. Ponoc przywital lordziak kata slowami-Pierrepoint? Tak bardzo chcialem juz od dawna pana poznac! I podal mu reke a kat reke sprawnie do tylu obrocil i zwiazal z druga dlonia.
NB.moj Bat'ko zagladal umierajacym ludziom w oczy. Przed, w czasie i po wojnie.
Nigdy mnie nie uderzyl jako dziecko i nawet nie krzyknal. W czasie wojny nosil fiolke cyjanku w koszuli,nie wiem czy podtrzymal ten chwalebny zwyczaj za Stalina. Kulturalny pan ale bal sie tortur. Od chamow wolal sie trzymac na odleglosc stryczka.
silvio balconetti
2017-10-13 12:44:19 UTC
Post by Andrew Karts
[...]
"Typowo" germanskie lub nordyckie

a moze katolickie?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).
Jakub A. Krzewicki
2017-10-12 18:59:22 UTC
Post by a***@fake.org
depresja od zmiany pogody
Pisalem na sciepie przed laty:Kat Maciejewski byl tak znany ze przeszedl do kultury masowej.
Znany i lubiany, co rzadkie dla tego zawodu.
Może dlatego, że sprawnie eliminował niepożądany element.
Andrew Karts
2017-10-12 20:07:42 UTC
No i pil bardzo duzo, co uczlowiecza.