Oprah Winfrey na US Prezydenta!
2018-01-08 15:55:44 UTC
BNO News @BNONews:
"Oprah Winfrey is "actively thinking" about a run for president
in 2020, two close friends say - CNN"

Popieram! (zaczyna byc coraz zabawniej:)).
I zeby Killary miala jako vicka.

2018-01-08 16:00:14 UTC
"Oprah Winfrey is "actively thinking" about a run for president
in 2020, two close friends say - CNN"
Popieram! (zaczyna byc coraz zabawniej:)).
I zeby Killary miala jako vicka.
Ale z jako członek z ramienia której z dwóch partii? ;-)
A jak się wypromuje nawet jeśli prezydentem nie zostanie! ;-)
2018-01-10 16:00:16 UTC
[...]
Sie zaczyna:

Flying Spaghetti ***@Flying...:
"Rasmussen poll: