Nie będzie Polak amerykańskich czołgów (haubic M109) po Niemczech woził BEZKARNIE!
2018-01-11 19:35:00 UTC
Nie mogli sprawdzić jak *niemieckie* silniki Volkswagena?! ;-)

[0] https://news.google.com/story/dKfY11OaDYxSZtMqzI7zoQaSJ9ceM?hl=pl&ned=pl_pl&gl=PL

[1] https://wiadomosci.onet.pla/swiat/majstersztyk-polskiej-spedycji-saksonska-policja-zatrzymala-transport-wojskowy/9jy91q7
dzisiaj 16:58 Deutsche Welle
Patrol saksońskiej policji drogowej na autostradzie A4 koło Budziszyna
zatrzymał konwój ciężarówek transportujących z Polski do Niemiec
amerykański sprzęt wojskowy. Polska spedycja na zlecenie amerykańskiej
armii miała przetransportować sześć haubic pancernych typu M109 – są
to samobieżne opancerzone działa artyleryjskie. [...]
[2] http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/566473,niemiecka-policja-zatrzymala-konwoj-przewozacy-amerykanskie-czolgi-z-polski.html
11.01.2018, 18:38 | Aktualizacja: 11.01.2018, 18:24
[...] Policja wstrzymała dalszą podróż i poinformowała, że zarówno
kierowcy ciężarówek, jak i firma transportowa zostaną obciążone
grzywnami. [...]
[3] https://pl.wikipedia.org/wiki/M109_SPH
John_Smith
2018-01-11 22:49:29 UTC
[...]
Moze, mysleli, ze znow na Berlin jada...?

ps: