Piekarczyk: Jutro oddam odznaczenie w Kancelarii Prezydenta
2018-01-10 20:46:14 UTC
http://niezalezna.pl/213802-pawel-piekarczyk-jutro-oddam-odznaczenie-w-kancelarii-prezydenta

Jutro Paweł Piekarczyk zwróci Andrzejowi Dudzie Krzyż Kawalerski Polonia
Restituta, który otrzymał od niego za osiągnięcia w upamiętnianiu
Żołnierzy Wyklętych. - Teraz już wiem, że order dostałem z rąk, które są
niegodne. A zatem go zwracam - powiedział Piekarczyk.

Znany niepodległościowy pieśniarz zapowiedział, że odda odznaczenie po
tym, jak Antoni Macierewicz został odwołany z funkcji ministra obrony
narodowej. Za dymisją szefa MON miał opowiadać się właśnie prezydent
Andrzej Duda.

Teraz już wiem, że order dostałem z rąk, które są niegodne. A zatem
go zwracam. I będę namawiać do tego samego wszystkich odznaczonych przez
prezydenta Dudę

- powiedział nam wczoraj Paweł Piekarczyk.

CZYTAJ WIĘCEJ: Paweł Piekarczyk zwróci order od prezydenta Dudy! Za jego
rolę w dymisji ministra Macierewicza

Jak poinformował nas Piekarczyk jutro około godz. 11, zgodnie z
zapowiedziami, złoży odznaczenie w biurze podawczym Kancelarii Prezydenta.

Źródło: niezalezna.pl

2018-01-10 22:00:41 UTC
[...]
A zatem go zwracam. I będę namawiać do tego samego wszystkich
odznaczonych przez prezydenta Dudę
Bez przesady. Tez jestem rozczarowany ta dymisja, ale
p. Antoni moze zajac sie teraz budowaniem bardziej
konserwatywno-narodowej i patriotycznej frakcji PiS
(ale nie PiS nazwana), ktora moze przyciagnac wlasnie
takich wyborcow jak p. Piekarczyk.

Pan Antoni zrobil niesamowita robote przez te dwa lata,
i chwala mu za to! A co do prez. Dudy, to i tak dzieki
niemu przeprowadzono przeciez mase kluczowych reform
w ostatnich 2 latach.

To byly najlepsze 2 lata III RP! (wciaz esbeckiej, acz to sie
skonczy, gdy min. Ziobro niebawem przewietrzy w agenturze
sadowo-prokuratorskiej, dzieki podpisowi prez. Dudy).
Byly to dwa lata pelne wycia nieszczesnych. I im wieksze
wycie, tym wieksza radosc! Ufajmy, ze 2018 nie bedzie
gorszy w akustyce.

2018-01-10 22:51:55 UTC
[...]
te smart, Piekarczyk to od was, typowy żyd, więc ty mi tu smart nie
ściemniaj:))))))))))

Jakub A. Krzewicki
2018-01-11 19:02:08 UTC
[...]
A Pan Antoni też ma starotestamentową fizjognomię. Małe ptaszki śpiewają, że jak
wielu innych KORników ochrzcił się w internowaniu za wojny polsko-jaruzelskiej.
Jeneral od Infanterii
Nastepny polacki zydojob dorasta na scp.
Jakub A. Krzewicki
2018-01-11 19:22:06 UTC
Post by Jeneral od Infanterii
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
Panie Alick, ja nic do porządnych Żydów nie miewam tyko do takich meshuggeners
z ognikiem paranoi reformatorskiej jarzących się w oczach. Pan Antoni to taki
prorok żydowski - niczego nie chciałby budować, a tylko burzyć w nadziei
wskazania zbłąkanym Polakom drogi do ich wyśnionej ziemi obiecanej.
j***@gmail.com
2018-01-14 11:37:58 UTC
Pan nie podlizuj się komuszkom, bo to ani Żydzi, ani Rosjanie, tylko nie przymierzajac - Marsjanie. Pan chcesz błogosławieństwo boga wojny ze wszystkim co istnieje?
JB
andal
2018-01-11 20:15:51 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
[...]
Jakubie, nie sluchaj zydowskich ptaszkow,

chociaz wiadomosc jenerala niejako potwierdza?
j***@gmail.com
2018-01-14 11:41:51 UTC
Cóż z tego, że się ochrzcił, skoro w Jaruzelskie Zbawienie nie uwierzył?

JB
u2
2018-01-14 11:45:42 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
[...]
oczywiście że Antek typowy żyd, w dodatku robił za kornika w KOR, więc
tym bardziej żyd:)))))))))))))))

j***@gmail.com
2018-01-14 13:27:59 UTC
On nigdy nie 'robił za kornika'. On bronił robotników z Radomia i Ursusa. Robić 'za korników', oddelegowano tam ludzi takich jak Kuroń i Michnik.

JB
u2
2018-01-14 13:30:07 UTC
Post by j***@gmail.com
On nigdy nie 'robił za kornika'. On bronił robotników z Radomia i Ursusa. Robić 'za korników', oddelegowano tam ludzi takich jak Kuroń i Michnik.
jak osoba, która specjalizowała się w języku Keczua mogła pomagać
robotnikom ? oni robili kolejną rewolucję, aby żydzi powrócili do władzy
w PRL, oni chcieli "socjalizmu" z ludzką twarzą, choć mieli resortowe
korzenie:)

j***@gmail.com
2018-01-14 14:00:42 UTC
Skoro nie wiesz jak, to znaczy, że sam nie potrafisz :-(((

"Dlatego zawiązali Komitet Obrony Robotników, którego celem miało być inicjowanie pomocy prawnej, finansowej i lekarskiej oraz informowanie o prześladowaniach. Komitet domagał się amnestii dla skazanych i aresztowanych i przywrócenie osób represjonowanych do pracy. Tekst apelu napisał Macierewicz, (...)"
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Komitet_Obrony_Robotnik%C3%B3w

Napisz ty tutaj chociaż jakiś apel, może komuś pomożesz zapijaczona cioto.

JB
u2
2018-01-14 15:47:21 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
lol oprócz inwektyw na nic ciebie nie stać białasku, nadajesz się na
żydoską "sciepe":))))))))))))))

j***@gmail.com
2018-01-14 16:36:26 UTC
Obrazieś się u2? Ja nie znam ani tutaj, ani na psp użytkownika, którego ty byś nie obrzucił jakimiś inwektywami. Nocami po pijanemu buszujesz po grupach, wcinasz się w cudze wątki wulgarnymi okrzykami typu: "WYPIERDALAĆ!", robisz z siebie błazna i świnię, a teraz się skarżysz na "zapijaczoną ciotę"? Przecież to żadna inwektywa jest...

JB
u2
2018-01-14 17:35:10 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
oczywiście, że powinni wypierdalać z s.c.polish osobnicy z
jebanego-kontyngentu i z dupy-kontyngentu, jak lubisz się nurzać w gwnie
to jesteś z nimi za pan brat, niewiele zresztą tobie białasku brakuje,
twój antyklerykalizm i czczenie korników na to wskazuje:)))))))))

j***@gmail.com
2018-01-14 18:16:38 UTC
Sam zwykle nurzasz się w szambie, a teraz próbujesz merytorycznie się tłumaczyć jakimiś kontyngentami (żałosne). Czasem jest tak, że człowiek ma w nocy czas, żeby se pogadać - tym bardziej, że są tu ludzie zza oceanu... Nagle zza krzaka wyskakuje u2 z jakimś pijackim wyciem - co to ma z kimkolwiek wspólnego?

PS. Nie jestem antyklerykałem, nie mam nic do wiary katolickiej jako takiej. Ale uważam, że prymas Wyszyński zdradził kościół katolicki nie podporzadkowywując się encyklikom papieża Piusa XII. Ten papież wkrótce umarł, więc Wyszyński mógł już bez przeszkód kontynuować swój dialog z diabłem. Następny papież podjął dzieło Wyszyńskiego na skalę całego Kościoła i stąd początek jego powolnego upadku - wielka szkoda, bo fala dżihadu nadchodzi...

JB
u2
2018-01-14 18:21:34 UTC
Post by j***@gmail.com
PS. Nie jestem antyklerykałem,
nie ściemniaj białasku, wydała się ta twoja zwierzęca nienawiść do
kardynała Wyszyńskiego i uwielbienie dla korników, prosta analiza
behawioralna ciebie resorciaku wydała:)))))))))))

j***@gmail.com
2018-01-14 18:48:00 UTC
Ty nie bądź taki 'analityk', bo jeszcze redaktorem naczelnym GWna zostaniesz. Nadajesz się tam zresztą - jak nie masz racji, to wyjeżdżasz personalnie.

JB
u2
2018-01-14 19:48:10 UTC
Post by j***@gmail.com
Ty nie bądź taki 'analityk', bo jeszcze redaktorem naczelnym GWna zostaniesz. Nadajesz się tam zresztą - jak nie masz racji, to wyjeżdżasz personalnie.
SB
nie ściemniaj białasku, ty jeszcze możesz zostać nadredachturem, masz
odpowiednie pochodzenie, no i mały krętacz z ciebie:))))

j***@gmail.com
2018-01-14 20:19:35 UTC
To "SB" to ja tutaj wkreciłem?

JB
u2
2018-01-14 20:33:01 UTC
Post by j***@gmail.com
To "SB" to ja tutaj wkreciłem?
SB
ano, wszędzie SB białasku widzisz:))))))))))

j***@gmail.com
2018-01-14 21:34:35 UTC
Czego mam nie widzieć? Jak przekręcasz nie swój podpis?

JB
u2
2018-01-15 16:18:53 UTC
Post by j***@gmail.com
Czego mam nie widzieć? Jak przekręcasz nie swój podpis?
UB
lol ubek się wysypał, po raz kolejny na s.c.polish:)))))))))))

myslisz ze jehowita to wszystko zrozumie ?
j***@gmail.com
2018-01-15 12:42:55 UTC
Jehowita? Jak se wypije wychodzi z niego żul.

JB
u2
2018-01-15 16:19:47 UTC
Post by j***@gmail.com
Jehowita? Jak se wypije wychodzi z niego żul.
UB
ano ubek gardzi katolami, judaizm to jego jedynie słuszna
religia:))))))))))))

2018-01-15 02:03:57 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
[...]
w dupie byles gowno widziales i gowno zrozumiales

a teraz wypierdalaj jehowito
j***@gmail.com
2018-01-11 15:29:45 UTC
Te dwie ustawy, to dobrze, że prezydent je zawetował, bo Ziober je sknocił w pośpiechu. Jeśli chodzi o pana Antoniego to cóż... Chwalił się kontraktami, zanim wynegocjował cenę, więc nie ma już co negocjować, bo wiadomo, że kontrahent nie opuści, bo wiadomo, że i tak kupimy, skoro się tak chwalimy. Może Błaszczak będzie te rzeczy dyskretniej załatwiał. A już nie sądzę, żeby nowy szef MON przywrócił woroszyłowkę, którą Macierewicz powywalał.
Pozdrawiam
jb