Panie boukunie, niech Pan nie rozmawia na ulicy po niemiecku!
Add Reply
Z***@hotmail.com
2017-12-06 02:45:51 UTC
http://www.dzienniklodzki.pl/na-sygnale/a/napad-na-piotrkowskiej-w-lodzi-pobili-niemcow-za-mowienie-po-niemiecku-pobitego-czekaja-operacje,12733930/

Napad na Piotrkowskiej w Lodzi. Pobili Niemców za mówienie po
niemiecku. Pobitego czekaja operacje
Zdjecie autora materialu Jaroslaw Kosmatka 4 grudnia 2017
AKTUALIZACJA: 5 grudnia 2017 16:29 Dziennik Lódzki
6037
398
Niemcy w Lodzi zostali pobici w niedziele rano na Piotrkowskiej 1/3
przejdz do galerii
Niemcy w Lodzi zostali pobici w niedziele rano na Piotrkowskiej
Napadli na Piotrkowskiej w Lodzi. Turyste czekaja operacje twarzy
Przejdz do galerii
W niedziele nad ranem na ulicy Piotrkowskiej w Lodzi grupa lysych
mezczyzn pobila trzech Niemców. Jednego z nich czekaja dwie
skomplikowane operacje twarzy.
Wszyscy trzej poszkodowani pracowali dla firm zwiazanych z koncernem
Volkswagena i realizowali projekt badawczy w Instytucie Transportu
Samochodowego w Warszawie, a do Lodzi przyjechali zwiedzic miasto i
milo spedzic czas.

- Za rozmowe w jezyku niemieckim trzech obywateli Niemiec zostalo
pobitych, w tym jeden bestialsko zostal uderzony butelka od piwa w
twarz. Zupelnie bez powodu, bez jakiejkolwiek utarczki slownej z
napastnikami. Zdarzenie mialo miejsce w Lodzi, na ul. Piotrkowskiej -
a ponoc Piotrkowska to turystyczna wizytówka Lodzi - mówi Pawel,
znajomy jednego z pobitych.

Panowie przyjechali do Lodzi na zaproszenie m.in. wlascicieli jednego
z lokali przy Piotrkowskiej. Jacek, z pochodzenia Polak od ponad 20
lat mieszkajacy w Niemczech, chcial pokazac niemieckim kolegom
Piotrkowska. Bawili sie w klubie Bajka. Stad wyszli kilkanascie minut
po godz. 4. - Chcielismy wejsc do Czekolady. Mijalismy grupke pijacych
mezczyzn. Szlismy rozmawiajac po niemiecku - opowiada Jacek.

Jeden z siedzacych na ulicy mezczyzn mial rzucic do Niemców: - Po
jakiemu wy p...? - Prosze? - odpowiedzialem i dostalem butelka w twarz
- mówi Jacek.

Mezczyzna zalal sie krwia a jego koledzy szukali pomocy u
patrolujacych ulice policjantów i strazników miejskich. Próbowali tez
zatrzymac najbardziej agresywnego napastnika, ale wtedy zostali
przewróceni przez pozostalych i skopani. Na miejsce zostala wezwana
karetka, a policjanci próbowali od pobitego uzyskac rysopis
napastnika. - Kontakt logiczny z mezczyzna byl mocno utrudniony z
uwagi na stan jego nietrzezwosci. Postanowiono skontaktowac sie z nim
ponownie w szpitalu.

Jacek zostal odwieziony do szpitala, gdzie udzielono mu pierwszej
pomocy medycznej. Szpital opuscil na wlasna prosbe w niedziele ok.
godz. 8. O zdarzeniu mezczyzna poinformowal juz konsulat niemiecki,
ale nie zlozyl jeszcze zawiadomienia, bo policjanci kazali mu
poczekac.

- Od razu po zdarzeniu policjanci sprawdzili teren przylegly do
klubów. Poszkodowany zostal poproszony o zlozenie zawiadomienia. Mial
to zrobic w Pabianicach, gdzie sie zatrzymal. Gdy uslyszal, ze musi
poczekac ok. godzine na przeprowadzenie z nim czynnosci, wyszedl z
komendy i juz nie wrócil - mówi Aneta Sobieraj z KWP w Lodzi.
A. Filip
2017-12-06 06:21:17 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]
To na pewno nie byli "rozczarowani" klienci Volkswagena?
Nawet Volkswagen może się uczyć od policji jak poprawiać statystyki? ;-)
Polskie auta też miały być lepsze (na testach)?

2017-12-06 07:29:29 UTC
Po rosyjsku z Ukrainką też niebezpiecznie :(

2017-12-06 11:29:39 UTC
Post by boukun
Po rosyjsku z Ukrainką też niebezpiecznie :(
boukun
W tym samym miescie Litzmannstadt na ulicy Piotrkowskiej bito Polakow za mowienie ich narzeczem w czasie wojny. Swinski Ryj mial schodzic z chodnika przed Ubermenschem i trzymac czapke w rekach. To byly dobre zwyczaje,nalezy do nich powrocic.
u2
2017-12-06 13:49:25 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]
zawsze może wrócić i poddać się czynnościom, mogą wyjść ciekawe rzeczy:)

silvio balconetti
2017-12-06 20:32:51 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]
Powinni domagac sie odszkodowania od rzadu niemieckiego, ze nie wydal
ostrzezenia dla podrozujacych do Polski. Przed miesiacami jak napadnieto
na dzieciaki w Lublinie pisalem do tutejszego MSZ o rosnacej ksenofobii.
Prasa rowniez czasem wspomina o roznych dziwnych wydarzeniach z
zapytaniem "Quo vadis Polsko?" (to o marszu pt. "My chcemy boga" w
ostatnim "Sternie").
Ciekawie beda mialy nastepne pokolenia w Pomrocznej. Lekarze i
pielegniarki beda przenosili sie do innych krajow, a Ukraincy i
Bialorusini zamiast poprawiac demografie beda szybko przejezdzac na
Zachod. Zostana starzy, slabi, niezaradni i lumpy.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).
u2
2017-12-06 20:34:50 UTC
Post by silvio balconetti
Powinni domagac sie odszkodowania od rzadu niemieckiego,
ano, syfek roszczeniowy, ale nie chce płacić za zbrodnie niemieckie:)