Pewnie komar wcześniej żerował na ciapatym
2017-08-12 17:12:43 UTC
Ta tragiczna historia wydarzyła się w Niemczech i zaczęła się bardzo
niewinnie. Pochodząca z Koloni kobieta wynosiła śmieci. Kiedy przebywała na
zewnątrz, ukąsił ją komar. Owady te towarzyszą nam na co dzień i zazwyczaj
ich ugryzienie kończy się wyłącznie małym zaczerwienieniem skóry i
delikatnym swędzeniem.

Krótko po ukąszeniu kobieta zobaczyła na skórze obrzęk. Pomyślała, że to
typowa reakcja alergiczna. Po chwili zaczęła mieć zawroty głowy, dreszcze i
często wymiotowała. Udała się do lekarza.

W przychodni miejsce ugryzienia zostało opatrzone antyseptykami. Przepisano
jej też standardowe leki. Uspokojona mogła wrócić do domu. Po wizycie w
gabinecie lekarskim jej stan się jednak nie polepszył.

Kilka dni później wymioty się nasiliły, a do tego jej kończyny stawały się
sine, aż w końcu były czarne. Wszystko działo się szybko. Mąż kobiety
ponownie zabrał ją do specjalistów. Kiedy dotarli do szpitala, kobieta
straciła przytomność i zapadła w śpiączkę.

Kolejna diagnoza okazała się tragiczna. To był wstrząs septyczny. Lekarze
stwierdzili, że jedyne co można zrobić, to amputować ręce i nogi 43-latki.
Inaczej kobieta by zmarła. Komar, który ugryzł poszkodowaną kobietę, miał
być nosicielem bakterii, które wywołują zatrucie krwi.

Po odzyskaniu przytomności i dalszej kuracji, kobieta mogła wrócić do domu.
Zaakceptowała swoją nową sytuację i cieszy się, że żyje. ''Szybko to
zaakceptowałam. Najważniejsze, że jestem tutaj dalej'' - powiedziała.

https://portal.abczdrowie.pl/ugryzienie-przez-komara-doprowadzilo-do-tragedii-43-letniej-kobiecie-amputowano-rece-i-nogi

~TEMI • 3 minuty temu

OWADY WIDAĆ ZARAŻANE

~dsad • 4 minuty temu

Pewnie komar wcześniej żerował na ciapatym a ci przenoszą nie wiadomo jakie
świństwa zakazne w sobie !
sylvio
2017-08-12 21:36:39 UTC
Ha ha ha, Rzeczywiscie mozna sie posmiac jak idiota cytuje kretyna, kretyna, ktory nie musial uciekac przed wojna, bombami, torturami i wiezieniem. A ty przeciez lata robiles za niby uchodzce i pasozytowales na niemieckich podatnikach. Jeszcze sie prawowales, bo ci na dzieci za malo dali! Nie spotkales tam - oprocz podobnych sobie cwaniakow - biedakow, ktorzy musieli uciekac z kraju do obcych? Posmiejesz sie jeszcze jak za pare lat bedziesz mial doskonala kopie dawnej bolszewii.
boukun
2017-08-13 06:22:52 UTC
Post by boukun
[...]

Ja to co innego, ja jestem poszkodowany przez III Rzeszę, więc odebrałem
sobie troszeczkę, co Niemcy Polakom zagrabili podczas wojny....

2017-08-13 07:14:40 UTC
Post by sylvio
Post by boukun
[...]
Bokun, to faktycznie jest smutna historia i ja cos takiego widzialem zawodowo przed laty-ale na mniejsza skale. Mysle jednak, ze to nie komar ale tampon w cipie spowodowal szok toksyczny. Mielismy tutaj przed laty serie wypadkow. okazalo sie ze to tanie, importowane z Indii tampony byly przyczyna. Ucieto owo podejrzane zrodlo i seria wypadkow szoku toksycznego jakby ustala.
Poza tym owa brzydka chorobka jest spowodowana atakiem bakterii typu Gram Negative-czesto spotykanych w jelicie. Komar wg mojego rozezania zywi sie krwia tylko raz. pozniej juz, najedzona komarzyca sobie odpuszcza, zajmuje sie znoszeniem jajeczek, juz nie jest glodna. No ale wszy-te sa pazerne i pija krew czesto.
Jeneral od Infanterii
2017-08-13 08:21:41 UTC
Post by sylvio
Post by boukun
[...]
W jaki niby sposob urodzony po wojnie, zostales poszkodowany przez III Rzesze?
Po wzbogaceniu sie na pozydowskim mieniu i przeniesieniu sie z malorolnych Raczek na wscodzie na dobra poniemieckie na "odzyskanych" ziemiach uwazasz sie za poszkodowanego?

Goje w Polsce wygrali na wojnie, i to niezle.
fatso
2017-08-13 10:57:05 UTC
Lemkowie wygnani na Ziemie Zachodnie w ramach AkcjiWisla, rowniez.
boukun
2017-08-13 11:10:39 UTC
Post by sylvio
Post by boukun
[...]

-------------------------------

Mojego dziadka Romaniuka, ojca matki dom został spalony jak i reszty
mieszkańców w Brodach zaraz po tym, jak wszystkich Polaków z Brodów Niemcy
spędzili do centrum miasta by ich potem wywieźć na przymusowe roboty w głąb
Niemiec... Całkiem niedawno matka dostała niewielką rekompensatę za
przymusowe roboty, ale za dom dziadka Niemcy nie zapłacili, więc ja to sobie
częściowo zasiłkami w Niemczech odbiłem...

Dom na Kresach matka ostatecznie zamieniła na mieszkanie w bloku na Zabobrzu
w poniemieckiej Jeleniej Górze, otrzymane w socjaliźmie z prezydium w 1965
roku, gdzie mieszka tam do dzisiaj, można zobaczyć w linku poniżej...

http://www.prawo.egospodarka.pl/grupy/Pogrom-Zydow-w-Brodach,t,125464,8.html

boukun
Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
2017-08-13 11:29:35 UTC
Post by boukun
[...]
A ja mysśał że ty se taki ładny domek sam postawił, rzezając prosiaki u niemca:)
No to nie dziwne że tęsknisz za prylem:) Tak to każdy by chciał.
boukun
2017-08-13 17:03:44 UTC
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka" napisał w wiadomości grup
Post by boukun
[...]

Mój dom nie ma nic wspólnego z matki mieszkaniem, na Zabobrzu mieszkałem do
25 roku życia i w 1987 roku uciekłem z Jaruelskiego PRLu (ojciec chrzestny
obecnego, kurewskiego systemu) do Berlina Zachodniego. Domu się dorobiłem
własnymi rękami i własnymi rękami go prawie postawiłem...

2017-08-13 18:18:29 UTC
Post by boukun
ój dom nie ma nic wspólnego z matki mieszkaniem,
pierdolisz:)